Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> skrypt zmieniający chmod folderów/plików
-AvrooK-
post 11.08.2006, 12:44:08
Post #1

Goście

witam.
niedawno rozpocząłem zabawę z php-fusion. mam stronkę postawioną na serverze boo.pl. kiedy dodaję do galerii nowe zdjęcia to później każdemu muszę zmieniać chmod manualnie żeby było widoczne. poszukuję zatem jakiegoś skryptu php zmieniającego automatycznie chmod.

z góry dziękuję
Go to the top of the page
+Quote Post
dr_bonzo
post 11.08.2006, 12:55:14
Post #2

Grupa: Przyjaciele php.pl

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Mozesz wyedytowac phpfusion, tak zeby tuz po zapisaniu zdjecia zmienialo mu chmod.

--------------------
Nie lubię jednorożców.
+Quote Post
-Gość-
post 11.08.2006, 13:01:07
Post #3

Goście

jestem zieloniutki :/ jak rozumiem w pliku photogallery.php ? coś dostawić ? tylko gdzie i co ? :/
+Quote Post
NetJaro
post 12.08.2006, 09:27:40
Post #4

Grupa: Zarejestrowani

-----

Skoro tak, musisz znaleść kogoś kto Ci pomoże.

Należy znaleść kod (funkcje) odpowiedzialny za wgrywanie plików i dopisać praktycznie jedną linijkę z funkcją chmod" title="Zobacz w manualu php" target="_manual.
+Quote Post
lukir
post 12.08.2006, 10:58:31
Post #5

-----

Mógłbyś udostępnić fragment skryptu z tego php Fusion, który jest odpowiedzialny za zapis obrazków?

Jeżeli nie, a wiesz przynajmniej w jakim katalogu te obrazki są zapisywane to wtedy mógłbyś przy każdym uruchomieniu strony uruchamiać kod, który "przeleci" przez ten katalog i wszystkim plikom z rozszerzeniem (np. JPG) zmieni chmoda...

--------------------
"Tylko myśl dojrzała i jasna daje się wypowiedzieć w słowach prostych" - prof. Witold Doroszewski
Warsztat: os: Windows XP, serwer: Apache 2.0.55, php: 5.1.4, baza danych: MySQL 4.1.7.
+Quote Post
avrook
post 23.08.2006, 07:55:30
Post #6

-----