![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 8.12.2004 Skąd: Radzyń Podlaski Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witamy!
Poszukujemy programisty php/MySQL do napisania/przystosowania CMS na potrzeby WarDriving IT Team (http://wardriving.com.pl). W zamian oferujemy półroczną, darmową reklamę na stronach grupy, alias emali i www. WarDriving IT Team to znana (Google: hasło 'wardriving' w kategorii Polska -trzecia pozycja; 300-500 uniq dziennie) witryna internetowa poświęcona bezpieczeństwu sieci bezprzewodowych. Obecny kształt grupy został nadany w styczniu tego roku, a więc już jakiś czas temu. Przyszła więc pora na zmiany – postanowiliśmy zabrać się za prace nad witryną i zostać najpopularniejszą, polską, stroną o wardrivingu. Obejmujemy patronaty nad konferencjami, współpracujemy ze znanymi witrynami o tematyce IT, pracujemy nad zawartością merytoryczną, tworzymy nowy design i grafiki. Właśnie na tym etapie POTRZEBUJEMY TWOJEJ POMOCY. Zacznę może od początku. W obecnej chwili trwają prace nad designem witryny – będzie to na prawdę profesjonalna grafika – wersja beta na emali. Osoba która podejmie się współpracy otrzyma 'pocięty' szablon HTML + CSS. Będzie więc trzeba napisać (ew. przystosować) CMS do potrzeb witryny i scalić go ze skórką. System ma umożliwiać posiadać następujące moduły treści: 1.Nowości [w tym miejscu będą zamieszczone newsy podzielone na kategorie (każda kat. będzie miała przyporządkowany obrazek); na stronie głównej będą wyświetlane jedynie skróty wiadomości, do każdego newsa będzie dołączony nick autora, data dodania, informacja o kategorii i komentarzach; na stronie pokazującej całość będzie możliwość komentowania] 2.Kanał RSS [w tym miejscu opisze pokrótce co to RSS, jak działa, gdzie znaleźć klienta RSS (chce móc to edytować) oraz dam obrazek RSS z link do właściwego kanału; kanał też trzeba stworzyć i zintegrować z newsami] 3.Manifest [tutaj będzie znajdować się czysta kartka, którą chciałbym móc edytować bezpośrednio z panelu administratora w HTML] 4.Artykuły [tutaj będzie znajdować się lista artykułów (wszystkie na jednej stronie, jednak z wyznaczonymi kategoriami), po kliknięciu na nazwę wyświetli sie tytuł z informacjami o autorze (nick i biografia w ramce), dacie dodania, mailu i stronie www; jak w newsach będzie możliwość komentowania] 5.Download [jak artykuły, tyle że po kliknięciu pojawi się opis programu, rozmiar, wersja, licencja, język i ikonka downloadu; jak w newsach będzie możliwość komentowania] 6.Galeria [w tym miejscu każdy zarejestrowany użytkownik będzie mógł stworzyć swoją galerie, jednak nie uploaując zdjęcia, ale podając do nich URLe; na stronie głównej galerii będą miniaturki, tytuł, opis, data edycji, autor; po kliknięciu miniaturki zdjęć w galerii i możliwość komentowania] 7.Współpraca [ tutaj będzie znajdować się czysta kartka, którą chciałbym móc edytować bezpośrednio z panelu administratora w HTML] 8.About Team [ jak wyżej] Moduły związane ze społecznością (połączone): 1.Rejestracja użytkownika [nick, imie, nazwisko, emali, hasło, potwierdź hasło (koniecznie szyfrowanie w bazach), GG, Tlen, Skype, WWW, podpis, about (wyświetlane przy artykułach gościa i w liście userów)] 2.Lista użytkowników, wraz z danymi [w tabelach, na usera ok 100px w pionie] 3.Logowanie [login, hasło, zapamiętaj] 4.Panel użytkownika [zalogowany może zapodać artykuły newsy, które po zatwierdzeniu zostają dodane; edycja danych, komentarze pisane pod swoim nickiem, dodana stopka, pod nickiem link do strony o userze] 5.Przypomnienie hasla [na emali] 6.Strony userów [ranga, ilość komentarzy, awatar, dane osobowe] 7.Manager użytkowników [nadawanie rang, przyjmowanie propozycji newsów, artykułów, edycja danych, zaradzanie użytkownikami...] Ze względu na przewidywana bardzo dużą ilość pracy przy tej części można znacznie ją okroić. Należy się jednak w tej sprawie uprzednio skonsultować. Oraz moduły administracyjne: 1.Główne 2.Newsów 3.Artykułów 4.Downloadu 5.Galerii 6.Manifest 7.Współpraca 8.About 9.Użytkownicy 10.Bloki Bloki witryny: 1.Ankieta 2.Prasa 3.Buttony 4.Polecamy 5.Reklama 6.Banner Do innych ciekawszych funkcji wyżej nie wymienionych należy uploadownia zdjęć na potrzeby strony (news, artykuły) do specjalnego katalogu (ale tez opcja pobierania z innego serwera) i automatyczne zmienianie ich nazwy, zmiana dwóch obrazków (nazwy działu i jego logo) w zależności od działu w którym się przebywa (newsy, artykuły, etc...). Od webmastera oczekujemy dużej samodzielności oraz kreatywności. Potrzebujemy gotowego rozwiązania dostosowanego do naszych potrzeb, jednak nie jesteśmy w stanie przewidzieć trudności wczesnej nie przewidzianych. Nie jesteśmy specjalistami od programowania, a jedynie sieci WiFi, więc oczekujemy samodzielności w dokonywaniu wyborów przy pracy nad systemem. W zamian oferujemy półroczną, darmową reklamę na stronach grupy, alias emali i www, informacje w stopce (CMS Powerd by Twój nick, nazwisko lub firma) i about team, rangę przyjaciel na forum i rekomendacje dla przyszłego pracodawcy. Propozycje prosimy kierować pod adres administratora: papa32@autograf.pl lub jego GG 9505980. Administratorzy WarDriving IT Team |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 19.08.2025 - 12:55 |