Witam
Jestem raczej zielony w php i MySQL, zatem mam do Was prośbę. Załączam jeden plik ze skryptu, z którego korzystam i chciałbym w nim zmienić jedną rzecz - mianowicie wynik z bazy danych (artykuły) wyświetlany jest rosnąca - tj. najstarsze artykuły są na samej górze na pierwszej stronie, a żeby zobaczyć nowe, to trzeba przejść na ostatnią stronę... Chciałbym, aby było odwrotnie - tj. żeby najnowsze artykuły wyświetlane były od razu na samej górze, na pierwszej stronie, a na samym końcu były najstarsze artykuły. Bardzo Was proszę, pomóżcie mi zmodyfikować ten kod, bo już się z nim męczę przez dłuższy czas i bez rezultatu

<?php
{
die ("<p class='error'>No ID Entered</p>"); }
$result = @mysql_query("SELECT name,description FROM cats where id='$id'");
if (!$result)
{
die('<p class="error">Error performing query: ' . }
{
die ("<p class='error'>No Such Catagory</p>"); }
echo "<h2>{$row['name']}</h2>"; echo "<p style='color: #696969'>{$row['description']}</p>";
if(!isset($_GET['page'])){ $page = 1;
} else {
}
$max_results = 50;
$from = (($page * $max_results) - $max_results);
$sql = mysql_query("SELECT a.id,a.name,a.views,COUNT(c.id) as comments FROM articles a LEFT JOIN comments c ON (a.id=c.articleid) WHERE a.catid='$id' GROUP BY id LIMIT $from, $max_results");
$cat = '';
{
$cat = "<tr><td colspan='4'><em>Nie ma artykułów w tej kategorii</em></td></tr>";
}
{
$cat .= "<tr><td><a href='fun{$row['id']}' title='Zobacz: {$row['name']}'>{$row['name']}</a></td><td>{$row['views']}</td><td>{$row['comments']}</td></tr>";
}
$total_pages = ceil($total_results / $max_results);
$pag = "<p style='text-align: center'>Strony<br />";
if($page > 1){
$prev = ($page - 1);
$pag .= "<a href='index.php?func=cat&id={$id}&page={$prev}' title='Poprzednia strona'><<</a> ";
}
for($i = 1; $i <= $total_pages; $i++){
if(($page) == $i){
$pag .= "<strong>$i</strong> ";
} else {
$pag .= "<a href='index.php?func=cat&id={$id}&page={$i}' title='IdĽ do strony: {$i}'>{$i}</a> ";
}
}