![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarząd Postów: 2 277 Pomógł: 6 Dołączył: 27.12.2002 Skąd: Wołów/Wrocław ![]() |
Dziś dowiedziałem sie o projekcie http://theprodukkt.com/kkrieger.html
Co prawda nie od dziś zafascynowany jestem możliwościami i dokonaniami demosceny, ale czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Podany projekt zawiera bowiem 96 KB danych, składających się na działające, interaktywne demo gry FPP I może nie byłoby w tym nic szczególnego gdyby nie grafika, którą można by chyba porónywać do najnowszych produkcji tego typu, i choć może nie za różnorodność, to na pewno za technikę i wykorzystane efekty świetlne. Zachęcam wszystich do zapoznania się z tym demem. Pamiętaj tylko o tym, by sprawdzić najpierw wymagania sprzętowe (na dole podanej przezemnie strony). Może się bowiem okazać, że będziesz zmuszony zadowolić się tylko screenami... :/ I dla wszystkich wątpiących - wszystkie tekstury i efekty są generowane podczas uruchamiania dema. NIC nie jest pobierane z internetu - tak więc to co zobaczycie na ekranie to naprawdę zawartość tych 96KB. -------------------- "Niezależnie od tego, jakie masz osiągnięcia, ktoś Ci pomaga..."
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 262 Pomógł: 21 Dołączył: 3.05.2004 Skąd: Sopot, Krakow, W-wa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Widzałem dawno. E - byłem na Party gdzie były zawody dem w 64k
![]() To ma tylko jedną wadę - długo się uruchamia. Pisane w DirectX-ie i przepuszczane przez kompresory plików .exe ![]() Na Sieci można trochę znaleść o kompresji exe-ów. -------------------- Javascript, Coffeescript, Node.js, Mongo, CouchDb, chmury, workery & inne bajery - zycie jest zbyt krotkie aby miec nudna prace :)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 191 Pomógł: 0 Dołączył: 16.05.2003 Skąd: POLAND Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat(NuLL @ 2005-06-12 21:14:39) Widzałem dawno. E - byłem na Party gdzie były zawody dem w 64k ![]() Nie rozumiem tylko, co owe dema z party maja wspolnego z ta gra? Bo tez sa male? Demo to animacja pozbawiona jakiejkolwiek interaktywnosci. Poza tym od czasu upadku Amigi nie sadze, aby jakakolwiek animacja mogla byc ochrzczona mianem "zaskakujacej" czy "rewolucyjnej". Dzisiejszy sprzet sam w sobie policzy cuda a koderzy maja do dyspozycji tysiace narzedzi dostepnych w sieci. Cytat(NuLL @ 2005-06-12 21:14:39) To ma tylko jedną wadę - długo się uruchamia. Dokladnie, poniewaz plik wykonywalny jest skompresowany poprzez kompresor plikow .exe ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 566 Pomógł: 18 Dołączył: 23.08.2003 Skąd: Łomża Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
faktycznie to jest moc
![]() ![]() no ale wkoncu na cos sie produkuje directx`a ![]() Ten post edytował GrayHat 12.06.2005, 23:02:43 -------------------- *Note: No animals were killed durning the construction of this post.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 262 Pomógł: 21 Dołączył: 3.05.2004 Skąd: Sopot, Krakow, W-wa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Co ma jedno do drugiego - dema powstawały przedtem - teraz powstała pierwsza gra dopiero
![]() ![]() -------------------- Javascript, Coffeescript, Node.js, Mongo, CouchDb, chmury, workery & inne bajery - zycie jest zbyt krotkie aby miec nudna prace :)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarząd Postów: 3 503 Pomógł: 28 Dołączył: 17.10.2002 Skąd: Wrocław ![]() |
Jakiś czas temu miałem przyjemność uczestniczyć w życiu sceny emulacyjnej.
Amigę kochałem miłością wzajemną, takoż Atari 8bitowe. I tu własnie jest pies pogrzebany. Pooglądajcie obecne produkcje na 8 bitowe atari. Mój fumfel prowadzi serwis atarowski - www.atari.pl - zajrzyjcie, pooglądajcie. I pamiętajcie, ze tam nie ma opengl'i, directX'ów i teraflopowych kart graficznych. A wtedy możemy się pozachwycać umiejętnościami koderów. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 2 258 Pomógł: 16 Dołączył: 21.09.2004 Skąd: Kielce Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Demoscenowa grupa farbrausch, której członkowie są autorami tego interaktywnego dema, robią jedne z najlepszych inter i dem na świecie.
Cały bajer polega na tym, że większość rzeczy generowane jest w czasie rzeczywistym a a chłopaki dodatkowo używają własnych narzędzi do kompresji. Wystarczy popatrzeć na inne ich produkcje, żeby przekonać się co potrafią ![]() http://theprodukkt.com/demoscene.html -------------------- -------------
------ |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 581 Pomógł: 0 Dołączył: 21.07.2003 Skąd: Jasło Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ja się wypowiem że człowiek jest stworzony by łamać bariery którymi są zasady, a wszystko co niemożliwe, staje się możliwe
![]() -------------------- „Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest;
nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.” Jan Paweł II |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 13.06.2025 - 06:25 |