Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Gra internetowa w php
Modgar
post 27.05.2005, 15:19:20
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1
Pomógł: 0
Dołączył: 27.05.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Serdecznie witam wszystkich forumowiczów smile.gif
Chciałbym napisać gre internetowa taka jak np.Ogame jestem srednim programistą interesujacy się php dlatego chciałbym się troche pobawić w stworzenie gry o podobnych zasadach.I tu z mojej strony wielka prosba czy sa jakies artykuły lub strony internetowe poswiecone programowaniu takich gier internetowych jakies kursy lub tutoriale moze ktos z was bedzie chetny pomogac mi bardzo prosze o pomoc.

Aha i jeszcze jedno czy do napisania takiej gry wystarczy tylko jezyk php czy moze jakies inne jeszcze ?
Go to the top of the page
+Quote Post
FiDO
post 27.05.2005, 18:46:34
Post #2





Grupa: Przyjaciele php.pl
Postów: 1 717
Pomógł: 0
Dołączył: 12.06.2002
Skąd: Wolsztyn..... Studia: Zielona Góra

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Przenosze na php


--------------------
Brak czasu :/
Go to the top of the page
+Quote Post
Rastman
post 27.05.2005, 18:57:19
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 177
Pomógł: 0
Dołączył: 6.06.2004

Ostrzeżenie: (20%)
X----


Cytat
Aha i jeszcze jedno czy do napisania takiej gry wystarczy tylko jezyk php czy moze jakies inne jeszcze ?

to zależy, czy przy każdym kroku gracza ma się odswierzać strona, czy nie. jeśli nie to musisz skorzystać z JS, lub Flasha, bo php jak wiadomo działa po stronie serwera


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
hwao
post 27.05.2005, 19:47:47
Post #4


Developer


Grupa: Moderatorzy
Postów: 2 844
Pomógł: 20
Dołączył: 25.11.2003
Skąd: Olkusz




Wiec.
Napewno bedzie Ci potrzbene php winksmiley.jpg nastepnie przydalal by sie jakas baza danych - znacznie ulatwi to Ci prace.
Nastepnie powinnienes znac html (xhtml) css ( strona wizulana), ale do udogodnien mozesz zaprzedz javaScript.