Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Reklamacja kupna serwera, odzyskanie pieniędzy od sync.pl
nexis
post 25.04.2005, 16:35:13
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 012
Pomógł: 109
Dołączył: 26.09.2003
Skąd: nexis.pl

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witajcie forumowicze,

stanąłem przed następującym problem i pragnę usłyszeć Waszych porad. Kupiłem ok. 2 miesiące temu konto reseller (5 GB/50 GB) za 364,78 zł (brutto) w firmie SYNC.pl. Już po pierwszych dwóch dniach byłem z niego bardzo niezadowolony: ograniczyli mi dostęp do SSH, serwer działał okropnie, a baza MySQL padała co jakieś 30 min. W każdym razie serwer się absolutnie nie nadawał do korzystania z niego. W związku z tym napisałem do administracji e-maila z prośbę o wycofanie mojej rejestracji i oddanie mi pieniędzy. Po takim zgłoszeniu nastąpiła 2 tygodniowa przerwa w kontakcie i nie odpisali mi. Odpowiedź doszła po 2 tygodniach, a w liście (e-mail) od nich przyznali mi rację i powiedzieli, że bez problemu zwrócą mi poniesione koszty (w całości, ponieważ zgłosiłem chęć do rezygnacji w ciągu 7 dni). Podałem im dwa numery konta, żeby im było wygodniej dostosować sobie odpowiedni bank i wszystko, co było niezbędne, abym otrzymał zwrot pieniędzy. Po kolejnych dwóch tygodniach przypominania im o zwrocie przestali się ponownie odzywać - czyli kolejny raz mnie "olali". Po tym wszystkim napisałem do administratora, który mnie chciał przekierować na adres biura (biuro@sync.pl), ale uświadomiłem mu, że to jego biuro tak świetnie pracuje, że nic nie robi i nie odpisuje, więc chyba im to powiedział i kolejnego dnia doszła do mnie odpowiedź, że koniecznie potrzebują to pisemnie i mam im wysłać list wraz z moim podpisem. Uczyniłem to oczywiście, bo co jest znaczek za 1,30 w stosunku do prawie 365 zł, które mi byli winni. Po takim czynie kompletnie zanikł kontakt do dnia dzisiejszego. Na e-maile kierowane pod dwa adresy podane na stronie (admin@sync.pl oraz biuro@sync.pl) nitk nie odpowiada, a dwa telefony (w tym jeden "alarmowy 24h") są nieczynne.

Jestem teraz w kropce i nie wiem co mogę jeszcze zrobić, żeby odzyskać swoje pieniądze. Wyjazd do Chełmży (tam się mieści firma) mi się jakoś nie widzi, bo kwota z kolei też nie jest najwyższa, ale jednak chciałbym ją odzyskać. Znacie jakiś sposób?

Należę do uczciwych osób i osobie, dzięki której odzyskam swoje pieniądze gwarantuję przelew w wysokości 50 zł!

Liczę na Waszą pomoc...
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 3)
zalew
post 25.04.2005, 17:28:37
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 407
Pomógł: 0
Dołączył: 24.10.2002
Skąd: warszawa

Ostrzeżenie: (0%)
-----


moze sprobuj na http://www.webhostingtalk.pl/ spytac, powinien ktos wiedziec kto tam z czyjego pieca chleb je i moze cos doradzic w temacie


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
Ace
post 25.04.2005, 18:50:57
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 216
Pomógł: 0
Dołączył: 9.08.2003
Skąd: Warszawa

Ostrzeżenie: (0%)
-----


hm, na przyszlosc polecam przetestowanie konta przed kupnem... Na ogol jest taka mozliwosc, i kazdy dobry hostin oferuje bezplatne 7-14 dni - w koncu czego moga sie obawiac jesli nie maja nic do ukrycia ? a czym jest kilka dni w porownaniu do stalego zadowolonego klienta ?
Go to the top of the page
+Quote Post
patrycjusz
post 25.04.2005, 21:31:45
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 263
Pomógł: 0
Dołączył: 13.07.2003
Skąd: wawa

Ostrzeżenie: (0%)
-----


link


--------------------
www.tigroup.pl Rozwiązania informatyczne dla sektora MSP.
Projektowanie i tworzenie stron www, dedykowane rozwiązania e-biznes, outsourcing usług programis
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 14.08.2025 - 04:55