![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 012 Pomógł: 109 Dołączył: 26.09.2003 Skąd: nexis.pl Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witajcie forumowicze,
stanąłem przed następującym problem i pragnę usłyszeć Waszych porad. Kupiłem ok. 2 miesiące temu konto reseller (5 GB/50 GB) za 364,78 zł (brutto) w firmie SYNC.pl. Już po pierwszych dwóch dniach byłem z niego bardzo niezadowolony: ograniczyli mi dostęp do SSH, serwer działał okropnie, a baza MySQL padała co jakieś 30 min. W każdym razie serwer się absolutnie nie nadawał do korzystania z niego. W związku z tym napisałem do administracji e-maila z prośbę o wycofanie mojej rejestracji i oddanie mi pieniędzy. Po takim zgłoszeniu nastąpiła 2 tygodniowa przerwa w kontakcie i nie odpisali mi. Odpowiedź doszła po 2 tygodniach, a w liście (e-mail) od nich przyznali mi rację i powiedzieli, że bez problemu zwrócą mi poniesione koszty (w całości, ponieważ zgłosiłem chęć do rezygnacji w ciągu 7 dni). Podałem im dwa numery konta, żeby im było wygodniej dostosować sobie odpowiedni bank i wszystko, co było niezbędne, abym otrzymał zwrot pieniędzy. Po kolejnych dwóch tygodniach przypominania im o zwrocie przestali się ponownie odzywać - czyli kolejny raz mnie "olali". Po tym wszystkim napisałem do administratora, który mnie chciał przekierować na adres biura (biuro@sync.pl), ale uświadomiłem mu, że to jego biuro tak świetnie pracuje, że nic nie robi i nie odpisuje, więc chyba im to powiedział i kolejnego dnia doszła do mnie odpowiedź, że koniecznie potrzebują to pisemnie i mam im wysłać list wraz z moim podpisem. Uczyniłem to oczywiście, bo co jest znaczek za 1,30 w stosunku do prawie 365 zł, które mi byli winni. Po takim czynie kompletnie zanikł kontakt do dnia dzisiejszego. Na e-maile kierowane pod dwa adresy podane na stronie (admin@sync.pl oraz biuro@sync.pl) nitk nie odpowiada, a dwa telefony (w tym jeden "alarmowy 24h") są nieczynne. Jestem teraz w kropce i nie wiem co mogę jeszcze zrobić, żeby odzyskać swoje pieniądze. Wyjazd do Chełmży (tam się mieści firma) mi się jakoś nie widzi, bo kwota z kolei też nie jest najwyższa, ale jednak chciałbym ją odzyskać. Znacie jakiś sposób? Należę do uczciwych osób i osobie, dzięki której odzyskam swoje pieniądze gwarantuję przelew w wysokości 50 zł! Liczę na Waszą pomoc... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 407 Pomógł: 0 Dołączył: 24.10.2002 Skąd: warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
moze sprobuj na http://www.webhostingtalk.pl/ spytac, powinien ktos wiedziec kto tam z czyjego pieca chleb je i moze cos doradzic w temacie
-------------------- Zalew :: http://jakubzalewski.info
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 216 Pomógł: 0 Dołączył: 9.08.2003 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
hm, na przyszlosc polecam przetestowanie konta przed kupnem... Na ogol jest taka mozliwosc, i kazdy dobry hostin oferuje bezplatne 7-14 dni - w koncu czego moga sie obawiac jesli nie maja nic do ukrycia ? a czym jest kilka dni w porownaniu do stalego zadowolonego klienta ?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 263 Pomógł: 0 Dołączył: 13.07.2003 Skąd: wawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
-------------------- www.tigroup.pl Rozwiązania informatyczne dla sektora MSP.
Projektowanie i tworzenie stron www, dedykowane rozwiązania e-biznes, outsourcing usług programis |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 04:55 |