Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> System turowy, jak zrobic system turowy czy ktos wie
naamath
post 23.04.2005, 13:54:14
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 6
Pomógł: 0
Dołączył: 16.04.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,
mam zamiar napisac gre w php. Glownym czynnikiem bedzie ilosc tur, za ich pomoca bedzie sie wszystko robic. Pytanie brzmi jak je zrobic.
myslalem nad czyms takim ze laczy sie z baza sprawdza ilosc tur jaka jest, sprawdza date ostatniego dodania tur, bierze aktualna date, porownuje roznice i w zaleznosci od ustawienia co ile ma dodawac tury dodaje ture i zapisuje nowa date dodania tur. Jednak wydaje mi sie to troche zbyt skomplikowane.
Jakies prostsze rozwiazania?
Pozdrawiam
Lukasz
Go to the top of the page
+Quote Post
hwao
post 23.04.2005, 14:45:01
Post #2


Developer


Grupa: Moderatorzy
Postów: 2 844
Pomógł: 20
Dołączył: 25.11.2003
Skąd: Olkusz




Ja jak pisalem gre turowa (2 graczy kazdy ma 1 ture) to zrobilem tak

jezeli gosc wykona ruch to wtedy jego status przelacza sie na 0 a przeciwnika na 1.

Ten kto ma 1 ma teraz prawo ruchu jak go wykona to znow przelaczanko...
Go to the top of the page
+Quote Post
vala
post 23.04.2005, 14:45:28
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 123
Pomógł: 0
Dołączył: 12.01.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


a nie mozesz zamienic czasu np na godzinki?
1 godzina = 1 tura


--------------------
Warsztat: Easy PHP 1.7:Apache 1.3.27|PHP 4.3.3|PHPMYADMIn 2.5.3|MYSQL 4.0.15
Go to the top of the page
+Quote Post
hwao
post 23.04.2005, 15:02:13
Post #4


Developer


Grupa: Moderatorzy
Postów: 2 844
Pomógł: 20
Dołączył: 25.11.2003
Skąd: Olkusz




Cytat(vala @ 2005-04-23 15:45:28)
a nie mozesz zamienic czasu np na godzinki?
1 godzina = 1 tura

Jak najbardziej to jest mozliwe:) w sumie to wszytko zalezy od tego jak Ty to zaplanowales, a my Ci mozemy pomuc rozwiazac niektore problemy.

Zalezy w jak w tej grze traktujesz ture ja traktowalem ja jako wykowanie ruchu u Ciebie moze to byc czas... smile.gif
Go to the top of the page
+Quote Post
naamath
post 23.04.2005, 15:16:46
Post #5





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 6
Pomógł: 0
Dołączył: 16.04.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Nie chodzi mi o to zeby tury sie ladowaly jak user jest offline.
np max to jest 200 tur.
wiec ma na stracie 200/200 potem wykona 40 to ma 160/200 a tura co 5 min sie laduje.
Go to the top of the page
+Quote Post
hwao
post 23.04.2005, 15:25:22
Post #6


Developer


Grupa: Moderatorzy
Postów: 2 844
Pomógł: 20
Dołączył: 25.11.2003
Skąd: Olkusz




Wiec musisz zrobic cos takiego smile.gif

User dostaje sesje trzymana w bazie danych, zaraz po zalogowaniu sie aktywuje - usuwa sie podczas klikniecia linak wyjscie smile.gif

Tam masz zapisany czas i na jego podstawie analizujesz co przeladowanie strony ile user juz "wykowal tur" i odejmujesz od liczby 200 smile.gif podczas wylogowywani robisz rozrachunek smile.gif czyli ile pozostalo mu tur... smile.gif jak ktos nie klika wylogowania to wtedy liczy mu tury smile.gif (czyba ze zrobisz system ktory po nie aktywanosc np 15 min zabija sesje sam smile.gif )
Go to the top of the page
+Quote Post
naamath
post 23.04.2005, 15:38:05
Post #7





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 6
Pomógł: 0
Dołączył: 16.04.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


chodzi o to ze ma tury naliczac jak user kliknie lub nie wylogowanie. Tutaj jest prolem. Musi samo dzialac caly czas. Dlatego w momencie zrobienia czegos odlicza tury wiec przerabia skrypt, tym samym laczac sie z baza i porownujac kiedy ostatnio byla zmiana. Tak to myslalem. W tym momencie nie mam problemu z sesja. Moze wiecej o grze.
Masz 200 tur, masz budynki ktore np daja ci ludzi (farmy) aby wybudowac 2 farmy musisz uzyc np 4 tury. Ilsoc budowanych budynkow jest zalezna od np ilosci worhshopow itp. Potem dojdzie wojsko i krew smile.gif
hmmm dobra system zabija sesje jak nic nie robi 15 min moze byc......

Ten post edytował naamath 23.04.2005, 15:45:00
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 27.06.2025 - 15:10