![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 16.04.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
mam zamiar napisac gre w php. Glownym czynnikiem bedzie ilosc tur, za ich pomoca bedzie sie wszystko robic. Pytanie brzmi jak je zrobic. myslalem nad czyms takim ze laczy sie z baza sprawdza ilosc tur jaka jest, sprawdza date ostatniego dodania tur, bierze aktualna date, porownuje roznice i w zaleznosci od ustawienia co ile ma dodawac tury dodaje ture i zapisuje nowa date dodania tur. Jednak wydaje mi sie to troche zbyt skomplikowane. Jakies prostsze rozwiazania? Pozdrawiam Lukasz |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Developer Grupa: Moderatorzy Postów: 2 844 Pomógł: 20 Dołączył: 25.11.2003 Skąd: Olkusz ![]() |
Ja jak pisalem gre turowa (2 graczy kazdy ma 1 ture) to zrobilem tak
jezeli gosc wykona ruch to wtedy jego status przelacza sie na 0 a przeciwnika na 1. Ten kto ma 1 ma teraz prawo ruchu jak go wykona to znow przelaczanko... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 123 Pomógł: 0 Dołączył: 12.01.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
a nie mozesz zamienic czasu np na godzinki?
1 godzina = 1 tura -------------------- Warsztat: Easy PHP 1.7:Apache 1.3.27|PHP 4.3.3|PHPMYADMIn 2.5.3|MYSQL 4.0.15
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Developer Grupa: Moderatorzy Postów: 2 844 Pomógł: 20 Dołączył: 25.11.2003 Skąd: Olkusz ![]() |
Cytat(vala @ 2005-04-23 15:45:28) a nie mozesz zamienic czasu np na godzinki? 1 godzina = 1 tura Jak najbardziej to jest mozliwe:) w sumie to wszytko zalezy od tego jak Ty to zaplanowales, a my Ci mozemy pomuc rozwiazac niektore problemy. Zalezy w jak w tej grze traktujesz ture ja traktowalem ja jako wykowanie ruchu u Ciebie moze to byc czas... ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 16.04.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie chodzi mi o to zeby tury sie ladowaly jak user jest offline.
np max to jest 200 tur. wiec ma na stracie 200/200 potem wykona 40 to ma 160/200 a tura co 5 min sie laduje. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Developer Grupa: Moderatorzy Postów: 2 844 Pomógł: 20 Dołączył: 25.11.2003 Skąd: Olkusz ![]() |
Wiec musisz zrobic cos takiego
![]() User dostaje sesje trzymana w bazie danych, zaraz po zalogowaniu sie aktywuje - usuwa sie podczas klikniecia linak wyjscie ![]() Tam masz zapisany czas i na jego podstawie analizujesz co przeladowanie strony ile user juz "wykowal tur" i odejmujesz od liczby 200 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 16.04.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
chodzi o to ze ma tury naliczac jak user kliknie lub nie wylogowanie. Tutaj jest prolem. Musi samo dzialac caly czas. Dlatego w momencie zrobienia czegos odlicza tury wiec przerabia skrypt, tym samym laczac sie z baza i porownujac kiedy ostatnio byla zmiana. Tak to myslalem. W tym momencie nie mam problemu z sesja. Moze wiecej o grze.
Masz 200 tur, masz budynki ktore np daja ci ludzi (farmy) aby wybudowac 2 farmy musisz uzyc np 4 tury. Ilsoc budowanych budynkow jest zalezna od np ilosci worhshopow itp. Potem dojdzie wojsko i krew ![]() hmmm dobra system zabija sesje jak nic nie robi 15 min moze byc...... Ten post edytował naamath 23.04.2005, 15:45:00 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 27.06.2025 - 15:10 |