![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 419 Pomógł: 5 Dołączył: 7.08.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć mam pytanie zastanawiam się co zrobić z sesją niezarejestrowanego użytkownika gdy zostanie przekierowany do panelu przelewy24 oraz co zrobić jeśli uzytkownik nie zapłaci.
1. Czy wysłać użytkownikowi na maila podczas zgłaszania transakcji urla proadzącego do płatności z tokenem (ważnego 15 minut) 2. Czy pozostawić sesję dopóki nie przyjdzie odpowiedź zwrotna od przelewy24 o zapłaconej transakcji ? Ten post edytował ZenekN 25.01.2018, 09:05:40 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 12:51 |