![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Panowie i Panie,
jak w profesjonalnych systemach e-commerce rozwiązany jest problem dodawania produktów do koszyka? Mam na myśli problem ewentualnej zmiany cech produktu (cena, może nazwa) po tym, jak klient dodał już produkt. Do głowy przychodzą mi trzy możliwości:
Wydaje mi się, że prawnie, legalna jest jedynie opcja numer 2, ale pewności nie mam. Dodatkowe pytanie, to w jaki sposób przechowywane są produkty w przypadku ich kopiowania? Czy systemy e-commerce po prostu kopiują wszystko, czy też każda "wersja" produktu ma swój wpis w bazie i koszyk linkuje do tych właśnie "wersji"? Bardzo mnie to ciekawi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ktoś, coś? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 556 Pomógł: 40 Dołączył: 20.07.2012 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
w niewirtualnym sklepie jak do koszyka wsadzisz chleb nie zmieni się w bułkę, kolor sznurówek w butach też się nie zmieni etc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
imo tylko opcja 2, zasada jest lub nie ma, nie może być inaczej opcja 1 i 3 to pożywka dla prawników co z takich niedociągnięć żyją (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.09.2025 - 16:03 |