![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 155 Pomógł: 0 Dołączył: 6.07.2015 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Witam,
Mógłby mi ktoś doradzić jak zrobić akceptację do akcji np. turnieju lub innej rzeczy? jakiś framework js? Ajax raczej odpada, bo co 1-5sekund nie bede odświeżał, node,js nie chce. Prosił bym o jakieś proste rozwiązanie ponieważ dopiero chcę zacząć z real-time, dodam, że za server odpowiada PHP a za clienta javascript. Ten post edytował MeGusta 3.09.2016, 14:02:13 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
skoro ajax odpada, node odpada to tylko websocket przez PHP.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 268 Pomógł: 254 Dołączył: 11.06.2009 Skąd: Świętochłowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Niekoniecznie tylko websockets. Jeśli mówimy o jednokierunkowej komunikacji, to Server-Sent Events nadają się lepiej.
AFAIR było coś takiego jak ReactPHP. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 798 Pomógł: 307 Dołączył: 13.05.2009 Skąd: Gubin/Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Server sent events jest banalne w implementacji i do takich rzeczy jest idealne. Ostatnio miałem okazję po raz pierwszy to implementować i okazało się że wystarczy dodać tylko 2 nagłówki, tak proste to jest.. Tyle że w PHP w porównaniu do node.js będziesz musiał to rozwiązać jakimiś dodatkowymi sposobami, przykładowo odczytują jakiś plik, lub bazę danych w odstępach czasowych po stronie serwera. W przypadku node można użyć process a racji tego że dziedziczy po event emiterze.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak o ile olewamy totalnie IE (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 268 Pomógł: 254 Dołączył: 11.06.2009 Skąd: Świętochłowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Bo WebSockets tak bardzo w nim działają… (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) Akurat SSE do spolyfillowania się jedną z najprostszych rzeczy, bo mówiąc wprost jest to po prostu ustandaryzowany long-polling.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 23:22 |