Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [ZLECĘ] Napisanie wewnętrznego systemu RMA
luxor
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 3
Pomógł: 0
Dołączył: 11.08.2016

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,
Zlecę napisanie wewnętrznego systemu RMA. Nie potrzebuję rachunku / faktury, temat załatwiany w kwocie netto.

System Firma/RMA
- Logowanie użytkowników z profilem użytkownika (zdjęcie, imię nazwisko, telefon, itp.)
- Grupy użytkowników (podział na salony, podział na administrator / pracownik)
- Dany salon widzi tylko swoje naprawy
- Administrator widzi wszystkie naprawy (z katalogowaniem salonów)
- Wyszukiwarka naprawy po numerze RMA
- Statusy naprawy (pracownik może zmienić status naprawy danego rma, administrator może dodawać nowe statusy)
- Wyświetlanie napraw i ich grupowanie
- Dodawanie naprawy (generowanie dokumentu PDF)
- Timeline naprawy edycja dla pracownika / podgląd dla klienta
- Zakończenie naprawy (opis diagnozy i koszt)
- Administrator ma zakładkę finanse podliczającą zamknięte i opłacone naprawy
- Naprawy Door-to-door (dodawanie naprawy ze strony firmowej, dodawanie naprawy na panel rma kategoria door-to-door, wysłanie gotowego formularza w formie pdf na email klienta podany w formularzu)
- Możliwość komunikacji między użytkownikami / salonami


Czekam na oferty.

Ten post edytował luxor 11.08.2016, 11:40:53
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 7)
darko
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 885
Pomógł: 463
Dołączył: 3.10.2009
Skąd: Wrocław

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Jaki jest cykl i zależności pomiędzy statusami napraw?


--------------------
Nie pomagam na pw, tylko forum.
Go to the top of the page
+Quote Post
luxor
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 3
Pomógł: 0
Dołączył: 11.08.2016

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(darko @ 11.08.2016, 12:48:17 ) *
Jaki jest cykl i zależności pomiędzy statusami napraw?


Statusy będę wprowadzał sam jako administrator np. Przyjęto do naprawy (domyślny, w trakcie diagnozy, w trakcie naprawy, itp.)

O co chodzi z cyklem? Częstotliwość przyjęć czy co?

Ten post edytował luxor 11.08.2016, 11:52:20
Go to the top of the page
+Quote Post
Pyton_000
post
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 8 068
Pomógł: 1414
Dołączył: 26.10.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Chodzi o to jakie statusy następują po sobie, możliwości wybrania statusu po określonym statusie.
Go to the top of the page
+Quote Post
darko
post
Post #5





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 885
Pomógł: 463
Dołączył: 3.10.2009
Skąd: Wrocław

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Dokładnie, chodzi o to, z jakiego statusu możemy przejść do następnego oraz z jakiego nie można wrócić do poprzedniego (o ile w ogóle można wrócić), czyli jak bardzo jest to skomplikowane.


--------------------
Nie pomagam na pw, tylko forum.
Go to the top of the page
+Quote Post
aniolekx
post
Post #6





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 340
Pomógł: 46
Dołączył: 31.07.2009
Skąd: A

Ostrzeżenie: (0%)
-----


no to jeszcze tak z 500 postow pod tym watkiem i dokumentacja tego projektu bedzie gotowa biggrin.gif
Go to the top of the page
+Quote Post
luxor
post
Post #7





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 3
Pomógł: 0
Dołączył: 11.08.2016

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Statusy.
Gdy dodajemy naprawę domyślny status to przyjęto do naprawy, potem serwisant podczas pracy nad rzeczą zgłoszoną do naprawy zaznacza odpowiedni status np. W trakcie naprawy, trwają pomiary elektroniczne, itp.

Ja jako administrator muszę mieć możliwość dodawania nowych statusów w razie gdyby musiał wyświetlić się klientowi inny ststus np. Wysłano kurierem, albo coś takiego.
Go to the top of the page
+Quote Post
JoShiMa
post
Post #8





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 374
Pomógł: 149
Dołączył: 1.03.2006

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Odbierz wiadomości wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 21.08.2025 - 15:04