![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 11.08.2016 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Zlecę napisanie wewnętrznego systemu RMA. Nie potrzebuję rachunku / faktury, temat załatwiany w kwocie netto. System Firma/RMA - Logowanie użytkowników z profilem użytkownika (zdjęcie, imię nazwisko, telefon, itp.) - Grupy użytkowników (podział na salony, podział na administrator / pracownik) - Dany salon widzi tylko swoje naprawy - Administrator widzi wszystkie naprawy (z katalogowaniem salonów) - Wyszukiwarka naprawy po numerze RMA - Statusy naprawy (pracownik może zmienić status naprawy danego rma, administrator może dodawać nowe statusy) - Wyświetlanie napraw i ich grupowanie - Dodawanie naprawy (generowanie dokumentu PDF) - Timeline naprawy edycja dla pracownika / podgląd dla klienta - Zakończenie naprawy (opis diagnozy i koszt) - Administrator ma zakładkę finanse podliczającą zamknięte i opłacone naprawy - Naprawy Door-to-door (dodawanie naprawy ze strony firmowej, dodawanie naprawy na panel rma kategoria door-to-door, wysłanie gotowego formularza w formie pdf na email klienta podany w formularzu) - Możliwość komunikacji między użytkownikami / salonami Czekam na oferty. Ten post edytował luxor 11.08.2016, 11:40:53 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 885 Pomógł: 463 Dołączył: 3.10.2009 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jaki jest cykl i zależności pomiędzy statusami napraw?
-------------------- Nie pomagam na pw, tylko forum.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 11.08.2016 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jaki jest cykl i zależności pomiędzy statusami napraw? Statusy będę wprowadzał sam jako administrator np. Przyjęto do naprawy (domyślny, w trakcie diagnozy, w trakcie naprawy, itp.) O co chodzi z cyklem? Częstotliwość przyjęć czy co? Ten post edytował luxor 11.08.2016, 11:52:20 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Chodzi o to jakie statusy następują po sobie, możliwości wybrania statusu po określonym statusie.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 885 Pomógł: 463 Dołączył: 3.10.2009 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dokładnie, chodzi o to, z jakiego statusu możemy przejść do następnego oraz z jakiego nie można wrócić do poprzedniego (o ile w ogóle można wrócić), czyli jak bardzo jest to skomplikowane.
-------------------- Nie pomagam na pw, tylko forum.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 340 Pomógł: 46 Dołączył: 31.07.2009 Skąd: A Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
no to jeszcze tak z 500 postow pod tym watkiem i dokumentacja tego projektu bedzie gotowa
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 11.08.2016 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Statusy.
Gdy dodajemy naprawę domyślny status to przyjęto do naprawy, potem serwisant podczas pracy nad rzeczą zgłoszoną do naprawy zaznacza odpowiedni status np. W trakcie naprawy, trwają pomiary elektroniczne, itp. Ja jako administrator muszę mieć możliwość dodawania nowych statusów w razie gdyby musiał wyświetlić się klientowi inny ststus np. Wysłano kurierem, albo coś takiego. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 374 Pomógł: 149 Dołączył: 1.03.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Odbierz wiadomości
![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 15:04 |