![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 358 Pomógł: 78 Dołączył: 4.11.2008 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
wkrótce zmieniam pracę, przy okazji zmieniając formę zatrudnienia z UoP na B2B. Mimo korzyści samozatrudnienia, zastanawia mnie fakt odpowiedzialności finansowej. Na UoP w razie grubszej wpadki odpowiadam do wysokości trzech pensji, w przypadku B2B - całym majątkiem. Na pewno jest wiele osób które tak pracuje "pod firmą" i ciekawi mnie jak macie to rozwiązane. Jakieś zapisy w umowie? Wykupowaliście jakieś ubezpieczenie? Jeśli tak, to jakie, na jaką kwotę, jakie zapisy? Czy może dramatyzuję i nie ma się czym przejmować? Niby nie miałem w karierze jakiś większych fakapów ale z drugiej strony ostatnio dużo się u mnie dzieje - małe dziecko, kredyt itp i wolałbym nie zrobić czegoś głupiego. Zwłaszcza że nowego "pracodawcy" nie znam i może będzie zdroworozsądkowo a może trafię na Janusza biznesu z nierealnymi terminami, presją i generalnie otoczeniem ułatwiającym popełnienie błędu. Ten post edytował zordon 6.07.2016, 14:30:05 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 17:39 |