![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 14 Pomógł: 1 Dołączył: 1.06.2016 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Piszę grę via www w której chcę umieścić system prywatnych wiadomości i czat. 1.Odnośnie prywatnych wiadomości zastanawiam się jak przechowywać wiadomości: - Stworzyć bazę danych w której każdy użytkownik bedzie miał swoją tabelę jako szkrzynkę odbiorczą. Tylko pytanie , czy takie podejście nie będzie powodowało za dużego obciążenia. - Czy może stworzyć samą tabelę w już istniejącej bazie danych która będzie przechowywać wszystkie wiadomości. Tylko problem by był gdyby użytkownik chciał usunąć wiadomość ze swojej skrzynki. I w jaki sposób mógłbym wyświetlić wszystkie wiadomości należące do danego uzytkownika w jego szkrzynce odbiorczej? 2.Odnośnie czatu: -Gdzie przechowywać wiadomości z czatu ? W pliku czy lepiej było by w bazie danych. -I jak zrobić by strona nie odświeżała się podczas , wysyłania wiadomości ? Słyszałe o technologi AJAX , czy to dobre rozwiązanie , czy może dało by to radę jakoś inaczej zrobić ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 16:17 |