![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 788 Pomógł: 1 Dołączył: 17.09.2004 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Witam serdecznie.
Kupiłem w dniu wczorajszym program Parallels for MAC Desktop. Nie mogę jednak się zalogować do niego - otrzymuję błąd iż nie mam połączenia z internetem. Podobny problem występuje na stronie producenta - jak kliknę "MyAccount". Z komputera z systemem Windows nie ma problemu - strona poprawnie się wyświetla. Wygląda jakby MacBook nie mógł wejść na tą stronę... Ma ktoś może pomysł jak to można naprawić? Screeny: http://serwer1356363.home.pl/aaa.png http://serwer1356363.home.pl/bbb.png temat do zamknięcia ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 03:52 |