![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 0 Dołączył: 12.06.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Szukam i niestety nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania problemu.
Prubuje wdrożyć mikroformaty na sklepie dla produktu w kilku wariantach cenowych - różne ceny w zależności od wymiarów np.: 120cm x 80cm - 149zł 160cm x 110cm - 199zł 200cm x 150cm - 249zł Próbowałem róznych sposobów ale ciągle narzędzie do testowania danych zgłasza błedy. Tutaj niestety nic nie ma na ten temat: https://developers.google.com/structured-da...ippets/products albo ja coś źle rozumiem. Oczywiście mozna by w sklepie zamiast jednego produktu w kilku wariantach dać kilka róznych produktów, ale to nie wchodzi w grę. Ten post edytował damians1 14.05.2015, 13:53:36 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 268 Pomógł: 254 Dołączył: 11.06.2009 Skąd: Świętochłowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
http://schema.org/AggregateOffer jako wartość dla Product/offers i dopiero w tym zagnieżdżasz obiekty Offer (obadaj drugi przykład w microdata)
BTW mikroformaty != microdata. To jednak dwa różne koncepty |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 0 Dołączył: 12.06.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
ten przykład juz widziałem ale nie bardzo rozumiem jak miałbym to zastosowac w moim przypadku, to jest bardziej jak do listy sklepów w wynikach ceneo niż do karty produktu w sklepie z wariantami cenowymi produktu w zaleznosci od wymiaru/koloru
jak rozumiem chodzi cio o ten fragment kodu (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif)
pozatym w moim przypadku element itemprop="url" nie ma sensu bo nie ma podstrony z wariantem produktu to jest ten sam produkt na tej samej podstronie a tylko w tabelce wypisane warianty z ceną i wybór który wrzucić do koszyka. Warianty produktu nie maja przypisanego indywidualnego SKU czy EAN - jedynie po czym mozna je identyfikowac to ID z bazy danych (AUTO_INCREMENT) Ten post edytował damians1 14.05.2015, 15:30:48 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 268 Pomógł: 254 Dołączył: 11.06.2009 Skąd: Świętochłowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A podanie samych cen i uznanie tego za element wyróżniający? IMO to jedyne sensowne rozwiązanie w takim wypadku.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 23:40 |