![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 6.05.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Szukam doświadczonego zespołu - grafik, programista itd. (nie programisty solisty) do firmowego projektu.
Projekt w branży budowlanej, oparty o autorskie rozwiązania - platforma WEB charakterze B2B/CRM obsługująca różne elementy procesu inwestycyjnego. Projekt graficzny, front-end, back-end, testy + dalsza współpraca. Rozliczenie: umowa o dzieło lub faktura. Budżet max. nie jest określony, jednak będzie to kilkadziesiąt tys., rozliczanie etapami. Przewidywany czas na realizację - 3-6 miesięcy (termin do uzgodnienia na spotkaniu) Jeśli rynek przyjmie projekt, to współpraca będzie bezterminowa. Mam już pewne doświadczenie w pracy z braną IT, więc szukam kogoś naprawdę "ogarniętego" z doświadczeniem, kogoś rzetelnego, terminowego, zaangażowanego w pracę. “Gadającym głowom” dziękuję z góry - rozmowy bez końca, spotkania nie wnoszące nic do tematu już przerabiałem. Szukam zgranego zespołu który ma lidera, wspólne doświadczenie. Naciągacz typu "divhler" biorący robotę i zlecający resztę ludziom z łapanki mnie nie interesuje. Bardziej istotne elementy serwisu: - podstawowe elementy CRM: gromadzenie powiązanych informacji, tworzenie histori kontrahentów, wygodna komunikacja, mailingi automatyczne itd. - to co w B2B: baza towarów która będzie podstawą do dalszego obrabiania dokumentacji, w głównej mierze automatycznie - to co łączy dwa powyższe wątki: różne grupy operatorów (wynikające z procesu inwestycyjnego) zasilają system danymi, które o obrobieniu przez platformę będą przekazywane zwrotnie dla tych operatorów ale w zakresie i formnie istotnej dla każdego z nich - wymiana danych w formatach typu XML, CSV czy nawet EDI… To tak ogólnie, konkrety na spotkaniu. Opis to zaledwie 4 strony A4. Realizacja przewidziana etapami, na początku podstawy aby platforma mogła ruszyć. Jeśli rynek przyjmie to innowacyjne rozwiązanie to mamy pracy na kilka lat… Spotkanie w Warszawie lub okolicy, dosyć często bywam we Wrocławiu. Spotkanie + klauzula poufności + umowa o zakazie konkurencji. Zainteresowanych proszę o info na prv. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 616 Pomógł: 84 Dołączył: 29.11.2006 Skąd: bełchatów Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat - to co łączy dwa powyższe wątki: różne grupy operatorów (wynikające z procesu inwestycyjnego) zasilają system danymi, które o obrobieniu przez platformę będą przekazywane zwrotnie dla tych operatorów ale w zakresie i formnie istotnej dla każdego z nich - wymiana danych w formatach typu XML, CSV czy nawet EDI… Chodzi ci o platformę jak np asseco connector ? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 6.05.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zerknąłem na Asseco Connector i faktycznie o coś podobnego mi chodzi.
Cytat Odbiorcami Platformy Connector są m.in. sieci handlowe i ich dostawcy, hurtownie oraz dystrybutorzy, a także producenci (wsparcie sił sprzedaży i zarządzania łańcuchem dostaw). U mnie to będa projektanci/architekci+Generalni wykonawcy+podwykonawcy+hurtownicy+producenci. Nie nastawiam się też na obszary związane z finansami/księgowością. Pierwszy etap to narzędzie dla inżynierów a nie dla dyrektorów finansowych. Główny temat to obróbka dokumentacji projektowej i uzyskanie wyników do dalszego działania w formie kosztorysu. Jak sie przyjmie na rynku, będzie można rozbudować o analizy finansowe. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 6.07.2025 - 17:52 |