![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 78 Pomógł: 1 Dołączył: 16.08.2006 Skąd: szy-ły Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Projektuję sobie system do prowadzenia zgłoszeń serwisowych. Procedura wygląda tak: Zgłoszenie telefoniczne-> sprawdzenie-> informacja o naprawie zdalnej/konieczności wysłania technika-> potwierdzenie że działa/jeśli nie to wysyłka technika-> wizyta technika, naprawa i zamknięcie zgłoszenia. I teraz nie wiem, czy rozbić to na wiele tabel (jesli tak to nie wiem jak mocno podzielić te wszystkie informacje) najbardziej zależy mi na wyciąganiu informacji i statystyk, ale nie wiem czy jest sens rozbijać to na wiele tabel czy wszystko wrzucić w jedną dużą tabele i ciągnąć jeden serwis jako jeden wpis (do niego dorobić tabele dla kluczy obcych) czy rozbić poszczególne etapy zgłoszenia na osobne tabele(sens?) Siedze rysuje sobie i każda opcja wydaje mi na swój sposób dobra i zła... może podrzuci ktoś swoją opinie? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 10:50 |