Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> Optymalna baza dla CRMa z serwisami, Proszę o podrzucenie możliwych opcji rozwiązania
mysz0n
post 14.04.2015, 14:07:01
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 78
Pomógł: 1
Dołączył: 16.08.2006
Skąd: szy-ły

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,
Projektuję sobie system do prowadzenia zgłoszeń serwisowych. Procedura wygląda tak:

Zgłoszenie telefoniczne->
sprawdzenie->
informacja o naprawie zdalnej/konieczności wysłania technika->
potwierdzenie że działa/jeśli nie to wysyłka technika->
wizyta technika, naprawa i zamknięcie zgłoszenia.

I teraz nie wiem, czy rozbić to na wiele tabel (jesli tak to nie wiem jak mocno podzielić te wszystkie informacje) najbardziej zależy mi na wyciąganiu informacji i statystyk, ale nie wiem czy jest sens rozbijać to na wiele tabel czy wszystko wrzucić w jedną dużą tabele i ciągnąć jeden serwis jako jeden wpis (do niego dorobić tabele dla kluczy obcych) czy rozbić poszczególne etapy zgłoszenia na osobne tabele(sens?)


Siedze rysuje sobie i każda opcja wydaje mi na swój sposób dobra i zła... może podrzuci ktoś swoją opinie?
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 14.08.2025 - 10:50