![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 429 Pomógł: 195 Dołączył: 6.10.2008 Skąd: Kraków/Tomaszów Lubelski Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Hey, proste pytanie. Mam napisac grę w HTML 5 (+ jquery, oolib). Czy ta gra musi spelniac jakies specjalne warunki zeby moc ja odpalic na iPad lub stworzyc z niej natywna aplikacje?
-------------------- O! Zimniok :P
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 675 Pomógł: 58 Dołączył: 17.12.2013 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Poczytaj o cocosjs
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 034 Pomógł: 366 Dołączył: 24.05.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Skoro iPad to pewnie i Retina wiec musialbys zobaczyc jak to tam wyglada. Co do natywnych silnikow to jest ich wiecej. Nie tylko ten wymieniony pod haslem html5 game engine jest strona z cala lista. Niestety mobile to Ci teraz nie podrzuce linkiem ale na apple to jest cordoba dla hybryd
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 675 Pomógł: 58 Dołączył: 17.12.2013 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Co to jest Cordoba? Bo jesli miales na mysli cordave to dziwne ze osoba z takim stazem na forum plecie takie rzeczy... Tego sie nie uzywa do gier. Chyba ze tekstowych jak ogame. Ten framework ma inne zastosowania I jest wyprowadzeniem js do natywnych funkcji telefonu dla ludzi nie znajacych javy, objective c... Nie pisal bym w tym gry. Cocos wiem ze ma miec albo jz ma wsparcie do urzadzen mobilnych.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 034 Pomógł: 366 Dołączył: 24.05.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
"CocoonJS is also compatible with Apache Cordova/PhoneGap projects" cytując. A kolega wyraźnie napisał on już ma grę napisaną. On chcę ja tylko odpalić na IOS a nie nie przepisać na nowy silnik, bo zakładam że Ty mówisz o http://www.cocos2d-x.org/wiki/Cocos2d-JS
![]() Na Apple jest jeszcze http://impactjs.com/ejecta |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 25.07.2025 - 09:52 |