![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 22.01.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
mam pytanie, czy technologia PHP, MySQL(InnoDB), JavaScript do prostej, ale dużej gry(świat globalny) max 3tyś. użytkowników, request na użytkownika średnio 5 na sekundę. Jak myślicie serwer średniej jakości da radę? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 28 Pomógł: 3 Dołączył: 6.01.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak będziesz miał np zapytania do bazy w foreachu to zajedziesz serwer... pije do tego ze nikt nie jest w stanie Ci odpowiedziec na pytanie jakie bedzie obciazenie serwera. Nie widzimy zapytań, nie wiemy jaka to bedzie maszyna itp...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 22.01.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie będzie zapytań w pętli. Jeden request to max 4-5 zapytań.
Znalazłem grę przeglądarkową, która działa na PHP i MySQL ![]() dowód( http://forum.plemiona.pl/showthread.php?10...rogramisty!. ) Zastanawiam się czy to jest najlepsza technologia do tego typu gier, czy można taniej i szybciej zrobić taką grę używając innych technologi? Ten post edytował why 22.01.2015, 21:15:31 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 12.06.2025 - 13:42 |