![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Mam małą gre napisaną w js i nie wiem za bardzo jak zapisywać końcowe wyniki z gry ... chyba nie opłaca sie za bardzo stawiac mysql i php dla przechowywania tylko np 10 najlepszych wyników. Plik txt jest do tego odpowiedni czy coś iinego polecacie? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 675 Pomógł: 58 Dołączył: 17.12.2013 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Zależy czy to single player czy multi... za mało info. cache bym użył dla multi a na single localstorage
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tylko single player
No własnie przeglądam dalej i Sqlite tu sie nadaje? Bo widzę że współpracuje z javasciptem ale czy on tworzy jakiś plik .sql na serwerze czy jak działa? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 675 Pomógł: 58 Dołączył: 17.12.2013 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Teoretycznie SQLite w JS istnieje... ale z tego co widze to jest tylko implementacja pod nodejs ktora Cie zwyczajnie zezre jesli nie znasz JS, a tak mniemam skoro zadajesz tak podstawowe pytania. Moja sugestia zatem brzmi... postaw na localStorage , spelni Twoje wymagania dla 95% uzytkownikow. Chyba ze ich autoryzujesz jakos na stronie gdzie ta gra jest/ma byc to i tak korzystasz pewnie z bazy danych.. wiec co za problem?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 01:43 |