![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 520 Pomógł: 102 Dołączył: 15.07.2014 Skąd: NULL Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Powiedzmy że dam graczowi EXP/doświadczenie,
i będzie to na więcej niż 1 poziom, najpierw myślałem żeby pętle ale wolałbym omijać, może jakieś dzielenie tylko jak? nie da się bez pętli? tzn: Jak gracz wbije poziom, chce przenosic nadmiar expa do następnego. I jest mozliwosc ze dostanie nawet pare poziomow wiecej... póki co zapisuje exp w kolumnie `currentExp` i if currentExp>=$exp[lvl] -> lvl up. edit: i żeby miał odrazu ile więcej a nie co odswiezenie strony +1 +1 +1 itd.. edit2 (16:39) - dobra pętla to chyba ostateczność a jak zrobić najoptymalniej ?, a może jakoś trzeba zmienić układ? Ten post edytował Ksar 25.11.2014, 16:40:45 -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 240 Pomógł: 278 Dołączył: 11.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak nie chcesz pętli to zastosuj rekurencję
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 520 Pomógł: 102 Dołączył: 15.07.2014 Skąd: NULL Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak nie chcesz pętli to zastosuj rekurencję ![]() No ok, ponoć rekurencje jeszcze mniej optymalne, ale zobrazuje mi ktoś to (co powinienem robić w pętli)? bo nie mam pomysłu, ja bym robil co lvl update do bazy, a w pętli troche zajmie... Ten post edytował Ksar 25.11.2014, 17:02:11 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 824 Pomógł: 106 Dołączył: 14.03.2012 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
zrob tabele
1lvl - 0exp 2lvl - 100exp 3lvl - 1000exp i sprawdzaj tylko ile ma expa -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 240 Pomógł: 278 Dołączył: 11.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 01:49 |