Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [JavaScript][html5] rozdzielczosci i proporcje gier canvas, 2d vs 3d dla platformowek
universalStudio
post 13.11.2014, 20:58:46
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 13
Pomógł: 0
Dołączył: 13.11.2014

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Jaka jest najlepsza rozdzielczosc dla gier typu platformowego zarowno na urzadzenia mibilne jak i desktopowe, czyli aby nie byla za duza by nie mulilo na starszych smartfonach a zarazem zeby jakos to wygladalo na laptopach itp. Tez pytanko powiazane o proporcje, aktualnie wiekszosc urzadzen robi sie dla proporcji 16:9, wiec mysle o takiej.

Przy okazji pytanko, bo zauwazylem ze gry napisane na canvas 2d na mniej zasobnych urzadzeniach dosc mula i przycinaja, wiec jesli zalozymy ze posiadamy w urzadzeniu karte graficzna z akceleracja to czy bylby sens tworzyc gry 2d na canvas 3d webgl z akceleracja? Czy to cos da w ogole? Czy w 3d podobnie sie by kodowalo platformowke co w canvas 2d? Zreszta zawsze mnie ciekawilo dlaczego do gier 2d chyba nigdy nie wykorzystywano akceleracji...

Ten post edytował universalStudio 13.11.2014, 21:00:28
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 14.08.2025 - 18:21