![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 13 Pomógł: 0 Dołączył: 13.11.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jaka jest najlepsza rozdzielczosc dla gier typu platformowego zarowno na urzadzenia mibilne jak i desktopowe, czyli aby nie byla za duza by nie mulilo na starszych smartfonach a zarazem zeby jakos to wygladalo na laptopach itp. Tez pytanko powiazane o proporcje, aktualnie wiekszosc urzadzen robi sie dla proporcji 16:9, wiec mysle o takiej.
Przy okazji pytanko, bo zauwazylem ze gry napisane na canvas 2d na mniej zasobnych urzadzeniach dosc mula i przycinaja, wiec jesli zalozymy ze posiadamy w urzadzeniu karte graficzna z akceleracja to czy bylby sens tworzyc gry 2d na canvas 3d webgl z akceleracja? Czy to cos da w ogole? Czy w 3d podobnie sie by kodowalo platformowke co w canvas 2d? Zreszta zawsze mnie ciekawilo dlaczego do gier 2d chyba nigdy nie wykorzystywano akceleracji... Ten post edytował universalStudio 13.11.2014, 21:00:28 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 18:21 |