![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 578 Pomógł: 69 Dołączył: 15.04.2007 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mam gotową grę w javascript/php/ajax
Chciałbym dołączyć rozgrywkę miedzy przeciwnikami. W tym celu aby użytkownik widział ruchy przeciwnika muszę pobierać dane co 20ms (typowy czas reakcji ludzkiej). Czyli: ajaxem sprawdzam prościutkiego phpa który odpowiada '0' jeśli nie ma akcji, a czym innym jeśli jest. Mam pytanie: 1. czy to nie jest obciążenie dla przeglądarki/serwera? 2. czy można to obejść? (bez pisania gry od nowa) 3. jaka ilość danych jest przesyłana w obie strony przy tak prostym pytaniu/odpowiedzi? Albo: jak to zmierzyć? (pytam z troski o użytkowników mobilnych z limitem danych) |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 36 557 Pomógł: 6315 Dołączył: 27.12.2004 ![]() |
Przeciez czas oczekiwania na odpowiedź będzie trwał dłużej niż ty chcesz robic przerwy.... ajax nie sluzy do tak czestych odwolan... do tego uzywa się socketow.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 798 Pomógł: 307 Dołączył: 13.05.2009 Skąd: Gubin/Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Poczytaj: node.js, socket.io do tego przydała by się jakaś baza na tymczasowe dane - więc redis.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 12:51 |