![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 165 Pomógł: 3 Dołączył: 2.04.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
hejka,
Bawię się funkcją setTimeout(""); I napotkałem niestety problem... Moja funkcja, cóż by tu wiele opowiadać, połączona z PHP tworzy pętlę liczącą od stu w dół i zapisującą każdą zmianę w bazie. Problem w tym, że skrypt po przejechaniu zera odejmuje dalej i chciałbym, żeby przy dojechaniu do liczb na minusie przekierował mnie na danego linka. Sam kod, brany z przykładu wygląda tak:
a pliku php nie ma co kopiować, tam są tylko if'y o których wspominałem wcześniej. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ten kod będzie trzeba rozpracować wieloetapowo, bo jest kilka babolków. Po pierwsze, kolejne wywołania funkcji odswiezaj2() powinny się odbywać w funkcji zwrotnej Ajaxa, bo nigdy nie wiesz ile potrwa łączenie się z serwerem. Czyli ta linijka:
Którą notabene można zapisać po prostu tak:
Włóż tu:
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 165 Pomógł: 3 Dołączył: 2.04.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Dzięki za poprawkę tego, ale mój problem nadal nie jest rozwiązany...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No bo napisałem, że krok po kroku to trzeba rozpracować. Póki co to nawet nie wiadomo o co chodzi - gdzie ma przekierować? Gdzie ten link? I co jest tą liczbą? Wróżkami nie jesteśmy
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 165 Pomógł: 3 Dołączył: 2.04.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
jakbym wiedział gdzie wsadzić tą liczbę i link to bym nie pytał
![]() to wszystko jest umieszczone w pliku do którego się odnosze tu: nie ma co opisywać czy kod pokazywać. Za każdym wykonaniem tej pętli(?) że tak to nazwę, bo nie wiem jak to się fachowo zwie, z tabeli, dokładnie z jednej zdefiniowanej komórki odejmuje się liczba wybierana losowo(rand) od puli w tej komórce zawartej(będzie to zawsze: 100) i chcę zrobić coś takiego, żeby ta pętla nie wykonywała się cały czas, tylko do momentu, kiedy osiągnie 0 lub pierwszą niższą(wiadomo, że jeśli od 3 odejmiemy 5 wyjdzie -2...). Kiedy już to osiągnie ma przekierować do jakiegoś linka, dajmy na to index.php. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Myślę, że lepiej będzie jak opiszesz swój projekt. Mam wrażenie, że totalnie nie ogarniasz tematu. Napisz co chcesz zrobić (bez używania jakichkolwiek technicznych pojęć, mów tylko o projekcie), to podpowiem jak.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 165 Pomógł: 3 Dołączył: 2.04.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
no już prościej nie umiem.
System jest na refleks. Musisz pokonać przeciwnika, którym jest system. Jednak on dobiera stosownie do Twojego poziomu tych przeciwników. Każdy taki przeciwnik bije Cię czy jakby to tam nazwać, co jakąś liczbę sekund z jakąś siłą, a Tobie ucieka życie z każdym uderzeniem np. z siłą -5 pkt życia. Cały system mi śmiga, tylko chcę dodać opcję, żeby kiedy się Tobie skończy życie, przekierowało do stosownej podstrony podsumowującej, że przegrałeś. Z wygraną sobie poradziłem, bo przy przesyłaniu czynności on sobie uaktualnia dane. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ale na jakiej zasadzie odbywa się to bicie?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 165 Pomógł: 3 Dołączył: 2.04.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Chwilowo to wyświetlanie tekstu + odejmowanie punktów życia poprzez PHP.
Jak wymyślę coś lepszego to się dorobi |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ale ja nie o to pytam. Pytam, co sprawia, że danemu graczowi odejmują się punkty? Ktoś w coś klika czy po prostu to, że obaj są na tej samej stronie? Zadaję te pytania, bo mam wrażenie, że źle się za to zabrałeś.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 165 Pomógł: 3 Dołączył: 2.04.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
jeny...
No ta pętla to robi, powtarzam któryś raz... Za każdym wykonaniem pętli wykonuje się zapytanie odejmujące życie graczowi, a przeciwnikowi systemowemu odejmują się w ogóle w innym zapytaniu dzięki metodzie POST przechwyconej przez AJAX, żeby zapobiec niepotrzebnemu mieleniu całej strony |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Chyba masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, trudno.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 165 Pomógł: 3 Dołączył: 2.04.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
nie, to Ty źle czytasz.
WALKA 2 GRACZY: Gracz 1: realna osoba Gracz 2: system, bot próbuje Ci to wytłumaczyć od dawna... |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kilka postów bezsensownej gadaniny a kod pokazany to najzwyczajniejszy Ajax, w którym nie ma nic co by miało pomóc w rozwiązaniu problemu.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No bezsensownej, autor tematu nie pojmuje, że nikt mu nie siedzi w głowie i jego zdaniem "jest gracz i bot" to wystarczające wyjaśnienie jego gry
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 165 Pomógł: 3 Dołączył: 2.04.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Ja już tracę siły. Nie wiem co Ci mam więcej wyjaśnić.
Łap ten kod, jeżeli on Ci cokolwiek zmieni:
Chociaż do teraz nie rozumiem po co wam zwykły kod połączenia z bazą... przecież to zielony wie jak sie pisze... no już prościej nie umiem. System jest na refleks. Musisz pokonać przeciwnika, którym jest system. Jednak on dobiera stosownie do Twojego poziomu tych przeciwników. Każdy taki przeciwnik bije Cię czy jakby to tam nazwać, co jakąś liczbę sekund z jakąś siłą, a Tobie ucieka życie z każdym uderzeniem np. z siłą -5 pkt życia. Cały system mi śmiga, tylko chcę dodać opcję, żeby kiedy się Tobie skończy życie, przekierowało do stosownej podstrony podsumowującej, że przegrałeś. Z wygraną sobie poradziłem, bo przy przesyłaniu czynności on sobie uaktualnia dane. <--- SmokAnalog, jeżeli to jest słabe wyjaśnienie to już nie wiem jak Ci mam wytłumaczyć lepiej. Cała struktura opisana, nic więcej tam nie ma. Będzie jak rozwiążę ten problem. //Edit Gdyby ktoś nie wiedział, to jest plik przytoczony w getData ![]() Ten post edytował kamilos809 18.07.2014, 14:19:10 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
W php dodaj warunek jeżeli energia <= 0 to echo 0;
w js sprawdzaj respondText czy == 0 jeżeli tak widnow.location.href='google.p' |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 806 Pomógł: 1828 Dołączył: 11.03.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
W odpowiedzi ajax zmień na to o czym pisał SmokAnalog i dodatkowo:
Ten post edytował trueblue 18.07.2014, 14:22:23 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 165 Pomógł: 3 Dołączył: 2.04.2010 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
trueblue, fajnie kombinujesz, tylko jeżeli dobrze zrozumiałem to w połączeniu SmokAnalog'a i Twojego kodu, chodzi o zczytanie wartości wyświetlonej w echo(PHP) a jeśli moje echo normalnie pokazuje w echu jakiś tam tekst, to warunek się nie spełnia więc trochę jeszcze nie to.
/Edit Odwróciłem kota ogonem, zrobiłem że jeżeli val <=0 przenoś na link, else{reszta skryptu} Dzięki chłopaki za pomoc ![]() Ten post edytował kamilos809 18.07.2014, 14:46:05 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
podałem Ci rozwiązanie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 02:03 |