![]() |
![]() |
--fenix-- |
![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Potrzebuję w ramach ćwiczenia napisać grę multiplayer która by działała w sieci lokalnej. Myślałem by napisać serwer w php i wyglądałoby to tak, że uruchamiam na karcie w przeglądarce plik .php w którym jest napisany serwer, on sobie działa w pętli. A oprócz tego włączam drugą kartę z klientem (HTML+jQuery+AJAX) i się łącze z serwerem po IP oraz na innym kompie w sieci lokalnej się łącze po IP i można grać. Pytanie moje jak napisać serwer PHP by był on w pętli by cały czas jakoś nasłuchiwał. Musi to być serwer PHP, nie mogę użyć żadnych socketów.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 51 Pomógł: 2 Dołączył: 4.09.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Większość serwerów WWW, przerywa nieskończone pętle php'a
czyli nie zrobisz napisanego w PHPie serwera, który działa w nieskończoność. jeśli się mylę ktoś mnie poprawi. Edyta: zrób sobie cwiczenie napisz kod: nie bedziesz miał nieskonczenie wiele x-ów Ten post edytował adeptofvoltron 9.02.2014, 12:25:25 |
|
|
-Gość- |
![]()
Post
#3
|
Goście ![]() |
A czy to nie jest określone limitem czasu wykonywania skryptu? Chyba jest takie coś w apache. To ma być prosta gra do szkoły i na potrzeby można wyłączyć ten czas albo dać go większym.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zapoznaj się z http://www.php.net/manual/en/book.sockets.php a pełno przykładów znajdziesz pod "html5 php chat websockets".
-------------------- Nie udzielam pomocy poprzez PW i nie mam GG.
Niektóre języki programowania, na przykład C# są znane z niezwykłej przenośności (kompatybilność ze wszystkimi wersjami Visty jest wiele warta). |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 51 Pomógł: 2 Dołączył: 4.09.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
ok to musisz zwrócić uwagę na jedno:
Serwer nie wyśle do przeglądarki strony, jeśli skrypt się nie wykona. a więc przeglądarka Ci rzuci jakimś błędem-pewnie timeout---skrypt bedzie zasuwał na serwerze i jedyną metodą go wyłączenia będzie zabicie procesu na serwerze(ew. wyłączenie serwera). Zamknięcie przeglądarki Ci nie zatrzyma serwera gry. |
|
|
--Fenix-- |
![]()
Post
#6
|
Goście ![]() |
Jasne że HTML nie będzie zwracany. Oprócz serwera będzie klient który się będzie komunikował za pomocą js||jquery+ajax. Serwer by miał samą logikę tylko. Ale nie wiem czy jest sens robić takie coś.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 20:59 |