Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> Bardzo lamerskie pytanie...., XML...
Volume
post 5.11.2004, 01:53:33
Post #1

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (10%)
X----

Jestem początkującym, właściwie to bardzo poczatkującym w XMLu i chciłbym się zapytać czy opłaca się tworzyć zwykłe witryny internetowe bez jakiś tam wyszukanych skryptów php w XMLu??
I drugie pytanko - zaczełm już sobie robic pierwsze testy XMLa i całość opieram o style css. I wszystko działa ok jak definiuje sobie w tych stylach ale (i tu pewnie coś czego nie pojmuje...) jak zrobić kolor tla odpowiadający kolorowi Body z Htmla? Jak w ogóle można stosować znaczniki z htmla w Xmlu? Bo np chcą zrobić jakis formularz czy ciokolwiek z zastosowaniem input czy linków... jak to najlepiej zrobić?
Go to the top of the page
+Quote Post
bela
post 5.11.2004, 14:16:42
Post #2

Administrator PHPedia.pl

Grupa: Developerzy

Ostrzeżenie: (0%)
-----

XML jest metajęzykiem, czyli językiem do opisu danych, jest uniwersalny więc można używać go do przesyłanie danych pomiędzy róźnymi platformami.

Cytat
Jestem początkującym, właściwie to bardzo poczatkującym w XMLu i chciłbym się zapytać czy opłaca się tworzyć zwykłe witryny internetowe bez jakiś tam wyszukanych skryptów php w XMLu??

Lepiej postawić pytanie czy się opłaca używać XMLa winksmiley.jpg

Cytat
I drugie pytanko - zaczełm już sobie robic pierwsze testy XMLa i całość opieram o style css. I wszystko działa ok jak definiuje sobie w tych stylach ale (i tu pewnie coś czego nie pojmuje...) jak zrobić kolor tla odpowiadający kolorowi Body z Htmla? Jak w ogóle można stosować znaczniki z htmla w Xmlu? Bo np chcą zrobić jakis formularz czy ciokolwiek z zastosowaniem input czy linków... jak to najlepiej zrobić?

mylisz pojęcia, chodzi tobie chyba o XHTML, poszukaj na ten temat

--------------------
+Quote Post
Paul
post 5.11.2004, 14:43:51
Post #3

-----

Cytat(http://pl.wikipedia.org/wiki/XML)