Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [JavaScript][inne][PHP]Problem chyba z przeglądarkami, Wyświetla szara stronę
Tytan1
post 27.12.2013, 16:42:23
Post #1

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witajcie może wy będziecie wiedzieć o co tu chodzi czemu mi nie wyświetla stron.
//

Dodam że próbowałem na każdej przeglądarce, ten sam efekt, problemy zaczęły się po aktualizacji przeglądarek chyba , ale nie jestem pewny czy to jest powód.
Jak ktos potrafił by to rozkminić byłbym wdzięczny bo ja se nie moge poradzić .Dodam że jednym się wyświetla prawidłowo a innym nie w tym mnie, może jakieś szczegóły podać, nikt sie nie domyśla choćby , nie ma jakiegoś pomysłu co może być problemem , może brak jakiejś aplikacji na komputerze, jakiegoś dodatku do przeglądarki itp questionmark.gif Jestem totalny laik liczę na waszą pomoc smile.gif

Edit: Dobra to może podajcie mi forum gdzie znajde odpowiedź, na prawde mi na tym zależy a tyle osób juz przejrzało ten wątek, pisałem tez do moderatora nie zna odpowiedzi. Może na złym forum napisałem ?
Pomóżcie pokierujcie coś chociaż? smile.gif

Podbijam , powiedzcie chociaż gdzie szukać , czy temat jest związany z tym forum ?

Ten post edytował Spawnm 28.12.2013, 09:41:31
Powód edycji: [Spawnm]: [Daiquiri]: SEO
Go to the top of the page
+Quote Post

Start new topic
Odpowiedzi (1 - 2)
fate
post 28.12.2013, 08:57:47
Post #2

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Chłopcze, to są pseudo strony z downloadem wpisz numer telefonu a my ci wlaczymy subskrypcje sms i klikaj w nasze linki śmietnik internetu.
Na tych stronach nie ma tresci ani tym bardziej contentu co najwyżej spam i reklamy. Nic nie uda Ci się ściągnąć z tego źródła one tylko pozoruja i wychwytuja klikaczy na puste hasła facepalmxd.gif

--------------------
+Quote Post
Daiquiri
post 28.12.2013, 09:22:06
Post #3

Grupa: Administratorzy

Daj sobie spokój z:
- zadawaniem pytań w ten sposób
- zadawaniem takich pytań

Zamykam.
+Quote Post