![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 12 Pomógł: 0 Dołączył: 15.07.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Nie miałem lepszego pomysłu na nazwę tego tematu, dlatego nazywa się tak jak się nazywa. Mam problem z pewnym fragmentem kodu. Jestem w trakcie tworzenia gry via www, a problem na którym się zatrzymałem pojawił się w momencie tworzenia skryptu areny. Potrzebuję zrobić podział na areny - przykładowo gracze od leveli 1-9 walczą między sobą, a po awansie gracza na poziom 11 przerzucany jest on na arenę na której ścierają się gracze o levelach 10-19 itd. Obie areny nie mogą nawzajem się widzieć, a gracze walczą pomiędzy sobą tylko na arenie adekwatnej do swojego poziomu. Napisałem fragment kodu, który wygląda następująco: Jednakże w tym przypadku znak "<" mówi sam za siebie, że gracz, który ma lvl mniejszy niż 10 i 20 walczy na tej arenie i w efekcie czego zarówno gracz, który posiada 1 lvl jak i ten, który ma 19 lvl widzą się wzajemnie i mogą się również nawzajem atakować, a nie o taki efekt mi chodziło. W związku z tym ponawiam swoje pytanie - jak zrobić przedziały arenowe dzięki którym widzieć się będą jedynie gracze o levelach narzuconych w kodzie, a nie wszyscy razem? Z góry dziękuję za pomoc ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 034 Pomógł: 366 Dołączył: 24.05.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
w pseudokodzie gracz większy od 10 mniejszy od 20 - Arena 2
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jeśli nie programujesz jeszcze obiektowo, to stwórz sobie najlepiej taką uniwersalną funkcję:
Chyba, że zawsze ma być co 10, to możesz to uprościć:
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 5.07.2025 - 06:10 |