![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 30.05.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witajcie,
piszę do Was gdyż często odwiedzam to forum. Znajdują się tu ludzie znający rzemiosło. Zainteresowałem się czymś czego od kilku dni nie mogę rozgryźć. Chcę zaplanować projekt gry działającej w czasie rzeczywistym - gracz kontra gracz. Fora, portale, a nawet gry turowe są o niebo łatwiejsze. Będzie przy tym sporo pracy, ale nie tego boje się najbardziej. Chciałbym zaprojektować zgrabny silnik gry. Z uwagi na to, ze jeden z kanałów w którym będzie możliwa rozgrywka to via www, więc postanowiłem od tego zacząć. Podstawa to logika rozgrywki, którj nie potrafię rozwiązać. Jak mniej więcej zaprojektować relacje, akcje, schemat walki itd. Założenia: - gracze mogą zadać cios w każdej chwili - można się obronić - różne rodzaje broni - różne rodzaje ataku - to wszystko w czasie rzeczywistym - modyfikatory, zbroje, jakieś punkty itd. itd. Dodatkowo jakie do tego środowisko webowe wybrać? PHP mogłoby być trochę męczące, może jakiś serwlet? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 19.08.2025 - 22:49 |