![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 55 Pomógł: 2 Dołączył: 15.09.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witajcie,
Szukając rozwiązania w Internecie zauważyłem, że problem jest dosyć powszechny. Standardowo nie działa mi Xdebug z Netbeans, ciągle waiting for connection itd. Używam WAMP, wywaliłem nawet starą bibliotekę xdebuga, ściągnąłem nową, php.ini zrobione i nic. w php.ini doszedłem do czegoś takiego: Kod [xdebug] zend_extension_ts = "c:/wamp/bin/php/php5.4.3/zend_ext/php_xdebug.dll" xdebug.profiler_append = 0 xdebug.profiler_enable = 0 xdebug.profiler_enable_trigger = 0 xdebug.profiler_output_dir = "c:/wamp/tmp" xdebug.profiler_output_name = "xdebug_profile.%R::%u" xdebug.remote_enable = on xdebug.remote_handler =dbgp xdebug.remote_host =127.0.0.1 xdebug.remote_mode =req xdebug.remote_port =9000 xdebug.idekey = "netbeans-xdebug" xdebug.remote_autostart =On W paru przypadkach problemem był port 9000. Jednej osobie pomogło wyłączenie GG, drugiej firewall. A więc...jak sprawdzić ten port 9000? ![]() ![]() Najgorsze, że w phpinfo w ogóle nie widać xdebuga, a przecież jest ;/ -------------------- $piotrbaz->get_Signature();
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 08:10 |