Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> kryptografia asymetryczna, klient <->serwer
foxbond
post 1.03.2013, 20:20:20
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 162
Pomógł: 12
Dołączył: 20.12.2009
Skąd: Siedlce

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Chciałbym utrudnić tworzenie bota do mojej gry na poziomie przesyłanych informacji między klientem a serwerem.

Z tego co wiem muszę skorzystać z kryptografii asymetrycznej, klucz public w js(jak i w kliencie desktopowym) oraz prywatny po stronie php.


Z jakich funkcji skorzystać? Czy istnieją gotowe klasy do tych zadań? Na ile może to spowolnić serwer? Czy jest w ogóle sens tworzyć taki "ficzer"?


Z góry dziękuję za odpowiedzi.


aaa, dobrze by było gdyby można było generować nowy klucz publiczny co 24h przy niezmienionym prywatnym (system ElGamal(?))

Ten post edytował foxbond 1.03.2013, 20:22:04
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 24.07.2025 - 15:06