![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 10.02.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dobry wieczór,
Z okazji mojego pierwszego postu chciałbym wszystkich przywitać i przedstawić się jako bardzo początkujący w temacie PHP / MySQL (na codzień pracuję jako programista C++/C#). Problem mój wygląda następująco: piszę internetową grę, w której znajduje się motyw umieszczania elementów na planszy. Każdy taki element to jeden rekord w bazie danych, posiadający kilka atrybutów (id, nazwa itp.). Elementy umieszczane są kliknięciami myszki, przy czym może to następować bardzo szybko, praktycznie "jedno po drugim" - skutkując umieszczaniem do kilku elementów w ciągu sekundy. W tej chwili zrealizowałem to tak, iż każde umieszczenie elementu wykonuje wysłanie POST'em do skryptu PHP szeregu parametrów, następnie skrypt umieszcza to w bazie (zwykły pojedynczy INSERT) i zwraca wynik operacji do aplikacji. Czy jest to dobre podejście? Jak MySQL poradzi sobie z takimi zapytaniami np. od 1000 osób jednocześnie? Czy w tego typu aplikacjach stosuje się może jakieś specjalne rozwiązania? Zależy mi na tym, aby obiekt po ustawieniu na planszy możliwie szybko znalazł się w bazie, o czym aplikacja równie szybko dostałaby informację. Całość chciałbym hostować na czymś ogólnodostępnym, jakieś home.pl czy inne tego typu hostingi, bez specjalistycznych rozwiązań. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 31.07.2025 - 09:27 |