![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 1 Dołączył: 28.01.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam robię właśnie grę czołgi i nie działa mi clearInterval() w innej funkcji
To jest pierwsza funkcja która robi zdarzenie po naciśnięciu spacji.Gdy naciskam spacje z diva wylatuje li(pocisk). CODE if (kod=="32") { missle.show(); /* var refreshIntervalId = setInterval(time, 50);*/ z=0; var int = setInterval(time, 50); for (i=0;i<2;i++) { var refreshIntervalId = setInterval(got, 1000); } missle.css({ "margin-top": 0}); A to druga funkcja która po trafieniu pocisku ma wyrzucać alert CODE function time(){ if ((z==280) && (j==k)) { alert("Trafiony"); z=0; missle.css({ "margin-top": 0}); window.clearInterval(refreshIntervalId); } } No i do tego wszystko ładnie działa tylko że ta linijka nie chce zatrzymywać pocisku i i wraca on do pozycji 0 a potem leci dalej tak jak wcześniej. CODE window.clearInterval(refreshIntervalId); A chcę by po trafieniu w wrogi czołg intervał się zatrzymywał. Proszę o pomoc już 2 h nad tym siedzę i żaden z moich sposobów nie zadziałał... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 237 Pomógł: 22 Dołączył: 16.09.2010 Skąd: Lubaczów Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie bardzo rozumiem wszystkiego, ale domyślam się, że chodzi Ci o zmienne globalne. Musisz zadeklarować zmienną poza funkcjami, wtedy masz dostęp z każdego miejsca kodu.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 1 Dołączył: 28.01.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
aaaa dziękować oby Ci Bóg wynagrodził w dzieciach i dobrach materialnych.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 07:15 |