![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 88 Pomógł: 0 Dołączył: 16.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Może ktos zerknie na mój kod ładujący markary na mape, za długo łądują mi się punkty.
może ktoś ma pomysł jak , zrobić by przyspieszyć ładowanie. Ilość markerów (punktów) = 2000 Będę wdzięczny za radę jak i pomoc
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 675 Pomógł: 286 Dołączył: 15.06.2009 Skąd: Wieliczka Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
poczytaj o cluster marker (coś w ten deseń, powinieneś znaleźć), jest to skrypt który grupuje Ci markery i w miarę przybliżania je pokazuje - przez to nie występuje problem takiego "lagowania" mapy
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 205 Pomógł: 43 Dołączył: 5.03.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Moją radą jest aby całą zawartość tablicy markerów i ich pozycji wrzucić jako JSON do pola input hidden.
Następnie pobrać jego zawartość w skrypcie i przeparsować. Ostatecznie w pętli je wyświetlić i przypisać baloniki. W chwili obecnej tworzy się (przy założeniu, że dla jednego markera jest potrzebne około 10linii kodu) - około 20000 linii kodu javascript. Próbowałem w pętli for przez JS wrzucić na mapę 2500 markerów. Udało mi się i odczułem tylko minimalny spadek wydajności, prawie niezauważalny. Mam komputer dość stary - Core 2 duo (2 x 2,66) + 3gb ram + geforce 8600gt Problem może być w tym, że do każdego markera jest przypisany balonik. Ale to też należy sprawdzić. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 01:38 |