![]() ![]() |
Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 13.09.2012 Ostrzeżenie: (0%)
|
Leader Service International S.A. dla klienta ? międzynarodowej firmy działającej w branży IT outsourcing, poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Help Desk Analyst ze znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy: Kraków Nr ref:HD/09 Obowiązki: -zdalne wsparcie informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach (pierwsza linia wsparcia) -odbieranie maili i rozmów telefonicznych od klientów niemiecko i angielskojęzycznych -rozwiązywanie problemów telefonicznie -tworzenie rozwiązań -monitorowanie statusu rozwiązanych problemów -utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w kwestii rozwiązywanych problemów Wymagania: -biegła znajomość języka niemieckiego -bardzo dobra znajomość języka angielskiego -konieczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta -doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników przez telefon będzie atutem -znakomite umiejętności rozwiązywania problemów -komunikatywność oraz motywacja do pracy -nastawienie na pracę w zespole -gotowość do relokacji do Krakowa Nasz klient oferuje: -atrakcyjne wynagrodzenie -profesjonalne szkolenia -wysokie standardy pracy -pakiet socjalny -możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku -pomoc przy relokacji Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacja@lsisa.pl
Powód edycji: [erix]: nie ten dział
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 22.12.2025 - 16:56 |