Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> [Java][PHP]Launcher do gry
Maxie
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 82
Pomógł: 1
Dołączył: 19.10.2011

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam, kolega podał mi kod do launchera do jednej z gier i poprosił mnie bym spróbował go przerobić by logowanie było zależne od naszej strony. Tak więc znalazłem kod odpowiedzialny za wysyłanie POST'u. Jestem zielony w Javie ;p .
Kod
public void login(String s, String s1)
    {
        String s2;
        HashMap hashmap = new HashMap();
        hashmap.put("user", s);
        hashmap.put("password", s1);
        hashmap.put("version", Integer.valueOf(13));
        s2 = Util.executePost("url_do_strony_logowania", hashmap);
        if(s2 == null)
        {
            showError("Nie mogę połączyć się z stroną!");
            loginForm.setNoNetwork(false);
            return;
        }
        if(!s2.contains(":"))
        {
            boolean flag = false;
            if(s2.trim().equals("Bad login"))
                showError("Niepoprawny login");
            else
            if(s2.trim().equals("Old version"))
            {
                loginForm.setOutdated();
                showError("Stary launcher");
            } else
            if(s2.trim().equals("User not activate"))
            {
                showError(s2);
                flag = true;
            } else
            {
                showError(s2);
            }
            loginForm.setNoNetwork(flag);
            return;
        }



I teraz mam pytanie. Jakie zmienne pobierze $_POST i jak odesłać ze serwera do launchera błąd (prócz błędu połączenia) lub jak odesłać ze serwera do launchera sukces?

Ten post edytował Maxie 10.08.2012, 22:51:34
Go to the top of the page
+Quote Post
Crozin
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 6 476
Pomógł: 1306
Dołączył: 6.08.2006
Skąd: Kraków

Ostrzeżenie: (0%)
-----


1. Stawiam na to, że do serwera poleci żądanie HTTP typu POST z danymi user, password, version, ale pewności nie mamy bo kodu ...Util.executePost(String, Map) nie mamy. Nie wiemy też co zwraca ta metoda, ale wygląda na to, że surową odpowiedź z serwera z pominięciem nagłówków HTTP.
2. Żeby poinformować o błędzie wystarczy po stronie serwera zwrócić (czyt.: wyświetlić) jeden z komunikatów typu Old version.
3. Jak poinformować o sukcesie? Nie możemy tego określić, ponieważ podałeś niepełny kod metody login - nie wiemy co traktuje ona jako sukces i jak powinna na niego zareagować.
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 28.09.2025 - 09:19