![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 21 Pomógł: 0 Dołączył: 20.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć!
Mam do was pytanie: jaki jest najprostszy sposób, aby klient pewnej gry MMO przesyłał do mojej strony kilka wybranych wartości? Z góry dziękuję i pozdrawiam! |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 195 Pomógł: 109 Dołączył: 3.11.2011 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Użyj curla.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 21 Pomógł: 0 Dołączył: 20.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
zapomniałem dodać, że klient tej gry to klient stand-alone:)
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 476 Pomógł: 1306 Dołączył: 6.08.2006 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat zapomniałem dodać, że klient tej gry to klient stand-alone:) A co to ma do rzeczy? Najłatwiej będzie Ci porozumiewać się przy użyciu protokołu HTTP, więc jeżeli masz klienta napisanego w C/C++ użyj np. cURL-a do obsługi/generowania żądań HTTP.
Ten post edytował Crozin 25.03.2012, 19:38:49 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 21 Pomógł: 0 Dołączył: 20.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A co to ma do rzeczy? Najłatwiej będzie Ci porozumiewać się przy użyciu protokołu HTTP, więc jeżeli masz klienta napisanego w C/C++ użyj np. cURL-a do obsługi/generowania żądań HTTP. Nie jestem autorem klienta. Chcę pobierać pewne wartości z gry MMO, która działa tylko jako aplikacja desktopowa, ponieważ chciałbym otworzyć serwis ze statystykami graczy dotyczącymi tej gry. Z góry dzięki! |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 195 Pomógł: 109 Dołączył: 3.11.2011 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
To musisz raczej porozmawiać autorem klienta na ten temat.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 21 Pomógł: 0 Dołączył: 20.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 195 Pomógł: 109 Dołączył: 3.11.2011 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Weź człowieku zapomnij o tym ,bo niektórzy za takie rzeczy płacą ,a oni na ciebie d..e wypieli.Jak niby chcesz odebrać jakieś dane bez dostępu do bazy danych,ani bez jakichkolwiek danych zbiorczych.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 21 Pomógł: 0 Dołączył: 20.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Weź człowieku zapomnij o tym ,bo niektórzy za takie rzeczy płacą ,a oni na ciebie d..e wypieli.Jak niby chcesz odebrać jakieś dane bez dostępu do bazy danych,ani bez jakichkolwiek danych zbiorczych. Nie ma takiej możliwości za pomocą jakiegoś skryptu z poziomu przeglądarki bądź za pomocą aplikacji zewnętrznej? Według mnie to dobra inwestycja, także tę część czy warto czy nie warto można pominąć(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Pytanie tylko jak zrobić to najmniejszym kosztem. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 195 Pomógł: 109 Dołączył: 3.11.2011 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
A jak niby chcesz wyciągnąć dane -prosto z gry?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 21 Pomógł: 0 Dołączył: 20.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A jak niby chcesz wyciągnąć dane -prosto z gry? Masz rację, znów podałem za mało informacji. Chciałbym aby odbywało się to za pomocą jakiegoś webowego skryptu (jeżeli jest oczywiście taka możliwość) tj. gracz instaluje dodatek/skrypt/wtyczkę, i podczas rozgrywki wysyłane są z jego komputera do serwisu wybrane statystyki tzn. fragów, śmierci etc. (wiecie, te najczęściej dostępne pod TAB) BADŹ za pomocą zewnętrznej aplikacji interesuje mnie właśnie które rozwiązanie będzie najbardziej sensowne pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 63 Pomógł: 2 Dołączył: 10.12.2011 Skąd: Stumilowy Las Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ale sobie koledzy "Pomógł" nazbierali...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 318 Pomógł: 76 Dołączył: 27.12.2011 Skąd: Dąbrowa Górnicza Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
DLL Injection + jakaś biblioteka do obsługi proto HTTP.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 21 Pomógł: 0 Dołączył: 20.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
DLL Injection + jakaś biblioteka do obsługi proto HTTP. czy DLL injection mozna wykorzystac tylko za pomoca desktopowej aplikacji, czy tez za pomoca jakiegos skryptu/modulu instalowanego z poziomu przegladarki? oraz jak sie ochornic przed tym aby uzytkownicy nie wysylali mi spreparowanych wartosci? Ten post edytował Dabekk75 25.03.2012, 22:08:46 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 476 Pomógł: 1306 Dołączył: 6.08.2006 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat oraz jak sie ochornic przed tym aby uzytkownicy nie wysylali mi spreparowanych wartosci? Takie dane (statystyki, wykonane akcje) muszą być przesyłane z serwera gry, nie klienta.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 21 Pomógł: 0 Dołączył: 20.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Takie dane (statystyki, wykonane akcje) muszą być przesyłane z serwera gry, nie klienta. tylko, ze skrypt dziala na komputerze gracza, czy nie ma on mozliwosci emulowania mojego dll injection i podeslania mi spreparowanych wartosci? czy uzycie kodowania przy przesylaniu tych wartosci rozwiazuje sprawe? pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 24.08.2025 - 06:05 |