![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 12 Pomógł: 0 Dołączył: 18.01.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Mam takie pytanie: Jak napisać skrypt walki?? Chodzi mi o coś takiego jak jest na www.bloodwars.pl Jak to działa i jak to napisać ![]() Prosze wytłumaczcie mi to na jakiej zasadzie to działa i jak napisać dobrą walke. Proszę pomóżcie. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 45 Pomógł: 0 Dołączył: 21.07.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
To tak jakbyś spytał "Ej, pomóżcie mi zbudować Kraków".
Musiałbyś troche czasu pobawić się w PHP/HTML/Java, żeby napisać coś takiego. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 12 Pomógł: 0 Dołączył: 18.01.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
a potrzeban jest java??
Nie da się tylko w PHP, HTML?? Umiem PHP ale nie mam pojęcia jak działa taka walka. Czy są to pętle czy coś innego i na jakiej to zasadzia działa?? Jak się nie zapytam to nigdy nie będe wiedział jak takie coś napisać. Jak ktoś wie jak to działa to niech napisze po kolei co robić nie musi być bardzo opisane tylko zebym wiedział jak to działa i jak to napisać. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 118 Pomógł: 2 Dołączył: 25.02.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Możesz to w samym PHP napisać.
Ogólnie to musisz napisać silnik w pętli, z losowaniem sytuacji i uwzględnieniem parametrów postaci. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 215 Pomógł: 44 Dołączył: 31.07.2011 Skąd: wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie wiem na czym polega bloodwars, ale z grami w samym php to nie zabardzo wyjdzie, jedynie jakieś proste logiczne (tekstowe np). Problem w tym, że php wykonuje się po stronie serwera i należało by co chwilę odświeżać stronę. Przy mniej skomplikowanych grach można wykorzystać HTML5 i JS
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A jak ta walka wygląda?
Chodzi o jakieś animacje? Może po prostu ajaxem wczytuje kolejne rundy walki zmieniając jakieś napisy (wynik rundy, obrażenia) i obrazki po prostu. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 12 Pomógł: 0 Dołączył: 18.01.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ta walka nie ma żadnych animacji.
Jest np ranking na którym wybiera sie 1 gracza i klika 'atakuj' potem przenosi na strone walka.php z pętlami czy czym tam która wyświetli zwycięzce i rundy Jest to zwykła tekstówka. Nic tam się nie klika ani nic podczas walki tylko wyświetla zwycięzcę. Max to np 10 rund i jeśli obaj gracze mają dużo zycia i nie uda się 1 rozwalić to będzie remis. Jest to zwykła walka która pokazuje u góry statystyki graczy a potem wykonuje się pętla aż jedna z 2 zmiennych nie spadnie do zera lub nie wykona się 10 razy. Ale nie wiem jak napisać petlę która będzie wykonywała się aż jedna z dwuch zmiennych spadnie do zera lub pętla nie wykona sie 10 razy. Na takiej to zasadzie ma działać ale nie wiem jak to napisać. Mam nadzieję ze teraz wiecie o co mi chodzi. Proszę pomóżcie. Ten post edytował kongi90 13.02.2012, 18:28:17 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Taka instrukcja w pętli jakiekolwiek przerwie jej działanie. W tym przypadku jeżeli któryś z graczy straci na tyle życia że ginie to pętla się kończy. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 12 Pomógł: 0 Dołączył: 18.01.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dobra dzięki.
A mógłbyś napisać początek pętli jak najlepiej zacząć ![]() Jakiej pętli użyć ![]() Chodzi mi o sam początek 1 linijka. Pozdrawiam. Ten post edytował kongi90 13.02.2012, 19:38:07 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 12 Pomógł: 0 Dołączył: 18.01.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dobra dzieki i w tej pętli normalnie mam pisać skrypty obrażeń itd i obojętnie gdzie wkleić ten twój wcześniejszy kod?? Czy on musi być w konkretnym miejscu?? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 355 Pomógł: 533 Dołączył: 15.01.2010 Skąd: Bydgoszcz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zobacz jak ładnie działa:
Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie znam PHP ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 12 Pomógł: 0 Dołączył: 18.01.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dobra.
Wielkie dzięki za pomoc. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak już koncepcyjnie to uważam, żeby pisanie jakiejś gry miało sens to ta walka powinna być oparta o jakieś współczynniki (atrybuty) danych postaci żeby to nie była taka typowa losówka
![]() @Damonsson HP początkowe życie to chyba raczej wartości liczbowe więc poprawniej było by:
I chciałem spytać czy "\n <br/>" w linii 4 jest celowym zabiegiem? Ten post edytował markonix 14.02.2012, 16:48:49 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 57 Pomógł: 1 Dołączył: 20.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Umiem PHP ale nie mam pojęcia jak działa taka walka. Obawiam się że nie wiesz co to znaczy "umieć" ;>
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 02:21 |