![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 23.03.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dla programisty
Firma Vister szuka programisty lub zespołu do stworzenia silnika pod grę przeglądarkową w technologii php i javascript. Wymagania: · Znajomość php i javascript. · Uczestnictwo w tworzeniu przynajmniej jednego dużego projektu w tych technologiach (nie musi to być gra, ale takie są najmilej widziane). · Silnik będzie musiał być pisany pod kątem łatwości w jego dalszym rozbudowywaniu i dodawania kolejnych elementów. · Kod programu powinien być dobrze opisany (komentarze w kodzie). · Umiejętności zabezpieczenia strony przed niepożądanymi czynnościami i oszustwami (wpisywanie błędnych wartości w pola formularza, zabezpieczenia przed SQLinjection itp) Do zrobienia będzie: · System rejestracji i logowania (potwierdzenia e-mail) · Naliczanie punktów akcji (wykorzystywane na różne czynności w grze, ich przyrost co godzinę (CRON)) · Interfejst gry (od strony programistycznej, nie graficznej [patrzdruga oferta]) · Pliki językowe (gra początkowo będzie w języku polskim, jednak później ma być łatwo przetłumaczalna na inne języki). · Ładowanie stron z zakładkami, gdzie ich zawartość będzie wyświetlana bez konieczności przeładowania strony. · Klikalne elementy graficzne (np. po kliknięciu stojaka na zbroję w zbrojowni, pojawiać się będzie okno z wszystkimi posiadanymi zbrojami) · Około 10 różnych pomieszczeń, w których będą do zaprogramowania różne czynności (np. zbrojownia). (Dodatkowo będzie kilka komnat bardzo podobnych do siebie w działaniu (różne typy sklepów)). · Poczta pomiędzy postaciami w grze, oraz system powiadamiania o zdarzeniach systemowych (napadnięto cię itp.). · Targ pomiędzy graczami · Arena z wyszukiwaniem przeciwników (sam skrypt walki nie będzie wchodził w zakres rzeczy do wykonania). · Trybunał (gracze będą mogli tam glosować nad różnymi sprawami i będą one rozstrzygane w zależności od ilości głosów oddanych na tak/nie) · Kilka innych mniej czasochłonnych rzeczy. Mile widziane (ale nie wymagane): · Posiadanie kogoś do współpracy przy tworzeniu szablonu graficznego gry (patrz druga oferta), lub posiadanie samemu umiejętności do jego stworzenia. · Zainteresowanie fantastyką, grami RPG/PBF, ew. cRPG. · Zainteresowanie grami przeglądarkowymi (jeśli grałeś w jakieś dłużej podaj linki do gier w ofercie). · Zamieszkanie w okolicach Poznania (można się wtedy będzie spotkać w cztery oczy i łatwiej ustalać szczegóły). Programiście zostanie udostępniony dostęp do serwera gdzie na bieżąco będzie zamieszczał swoje postępy w pracy, w celu konsultacji i zgłaszania poprawek. Etapy prac będą rozliczane na podstawie umowy o dzieło, faktury VAT lub rachunku. Szczegóły projektu zostaną przedstawione po zawarciu umowy. Oferty prosimy wysyłać na adres: praca@vister.pl P.S. Możliwe, iż będzie można kontynuować współpracę po zakończeniu projektu, przy dalszym rozwoju gry. Dla grafika Firma Vister zleci wykonanie szablonu (wraz z jego pocięciem i przygotowaniem plików html) do gry przeglądarkowej w klimacie fantasy. Wszystkie elementy graficzne muszą być autorstwa grafika. Autor przekaże prawa autorskie firmie Vister w momencie wypłaty wynagrodzenia za prace (w przypadku wykorzystania cudzych grafik Wykonawca musi przedstawić dokument, który potwierdzi jego prawa autorskie do tych grafik wraz z możliwością ich przekazania na firmę Vister w momencie wypłaty wynagrodzenia). Szablon gry będzie musiał być utrzymany w klimatach fantasy i powinien być stylizowany na wewnętrzne pomieszczenia (aczkolwiek jesteśmy otwarci na wizje artysty). Interfejs gry będzie podzielony na „przyklejony” górny pasek z różnymi informacjami podręcznymi, lewe menu, oraz prawe okno, gdzie będą wyświetlane poszczególne komnaty. W prawym oknie będą wyświetlane grafiki przedstawiające ich wnętrza (narysowanie owych grafik nie wchodzi w ramy tego zlecenia – aczkolwiek jeśli rysujesz dobre arty w klimatach fantasy chętnie nawiążemy współprace). Wykonanie szablonu będzie wymagało współpracy z programistą (patrz ogłoszenie wyżej ) z tego względu czas wykonania pracy może się rozciągnąć w czasie. Prace będą rozliczane na podstawie umowy o dzieło, faktury VAT lub rachunku. Szczegóły projektu zostaną przedstawione po zawarciu umowy. Oferty prosimy wysyłać na adres: praca@vister.pl Uwaga: Wszelkie pytania prosimy kierować na adres praca@vister.pl. Uprzejmie informujemy, że na pytania zadane w tym temacie nie będziemy odpowiadać |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 10:38 |