Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Cron + Curl - skrypt wykonuje się z przeglądarki ale nie z Crona
damianstelma1

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam,

Mam problem z wywołaniem skryptu Cron'em. Skrypt wysyła sms z bramki Orange MultiBox.
Jako, że wysyłanie sms jest tylko częścią większego skryptu, a jestem raczej początkujący, skorzystałem z gotowego skryptu Adama Michalskiego:

http://amichalski.googlecode.com/files/sms.tar.gz

Ale od początku:
Skrypt wrzuciłem na serwer (darmowy 000webhost). 000webhost ma jako default safe_mode = Off ale ma niestety open_basedir . Skrypcik korzysta z CURLOPT_FOLLOWLOCATION i co prawda przy wykonywaniu mam Warning właśnie o open_basedir ale ostatecznie sms się wysyła więc jest OK. I tak się dzieje kiedy wykonuje skrypt ręcznie z przeglądarki.

Kiedy ustawiłem sobie Crona (na 000webhost) to skrypt już nie działa. Sprawdzałem jakiś inne przykładowe skrypty bez Curla to się pięknie co 5 min wykonywały.
Gdyby ten skrypt do sms nie działał w ogóle to bym się nie dziwił (bo mam open_basedir). Ale on się bądź co bądź wykonuje z przeglądarki.

Także jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł jak zmusić ten skrypt do działania z Cronem to piszcie. Wchodzi w rachubę zmiana serwera, Crona itd. tylko gdzie ja znajdę darmowy hosting bez open_basedir z obsługą Curla i jeszcze Cronem co 5min?
Go to the top of the page
+Quote Post

Start new topic
Odpowiedzi (1 - 6)
tehaha

-----

na 99% nie znajdziesz darmowego hostingu, który daje takie możliwości. Poza tym nie wiem czy warto się w ogóle bawić i denerwować z darmowymi, skoro najtańsze hostingi są od 3zł/miesiąc
+Quote Post
damianstelma1

-----

prawda, ale tak z ciekawości chciałbym się dowiedzieć co tu nie działa. Albo inaczej: czy problem stanowi open_basedir i jeśli tak to dlaczego z przeglądarki skrypt odpala? A może to jakiś banał?
+Quote Post
tehaha

-----