Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> gra on-line, jak coś takiego napisać??
Thaal
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 31
Pomógł: 0
Dołączył: 1.06.2003

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam!!

Jak w temacie. Czy ktos ma jakieś doświadczenie w tworzeniu gier RPG on-line (coś jak Kings Of Chaos)? I czy da się stworzyć coś takiego tylko i wyłącznie przy użyciu php + MySQL + cron.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 4)
zombie
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 296
Pomógł: 0
Dołączył: 9.05.2002
Skąd: Warszawa

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Można też z zapałek wybudować mieszkanie tylko po co? smile.gif
Są inne narzędzia, np. Java albo ActionScript.


--------------------
audaces fortuna iuvat!
Go to the top of the page
+Quote Post
stoprocent
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 338
Pomógł: 2
Dołączył: 17.05.2003
Skąd: Kraków , Londyn

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ale ani java ani action script nie zapisze ci zadnej informacji . Mozna uzyc flasha + php i to jest dobre rozwiazanie . No chyba ze AS2 tam sa opcje client - server ale hosting flashowy z dostepem do takich opcji kosztuje fortune i trzeba posiweicic troche czasu na zapoznanie sie a as2 , to ne jest tak hop siup . Wgl mnie rozwiaznie z php jest dobre ale przydalo by sie dla urozmaicenia skorzystac z dodatkowych opcji.

Ten post edytował nasto 23.06.2004, 10:25:10


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
Thaal
post
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 31
Pomógł: 0
Dołączył: 1.06.2003

Ostrzeżenie: (0%)
-----


hmm... niech żyje odpowiednie formułowanie problemów biggrin.gif
chodziło mi raczej o stronę serwera...
Go to the top of the page
+Quote Post
.dragonfly
post
Post #5





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 217
Pomógł: 0
Dołączył: 5.10.2003
Skąd: Londyn / UK

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Hmm. Moze nie bedzie to za bardzo rozbudowane ale zawsze będzie to więcej niż nic :-)



Tablea uzytkownikow
KAzdy user powinien posaidac: zloto, poziom, przynaleznosc do grupy (0 w przypadku nie nalezenie do zadnej z grup), ilosc punktow obrony oraz ataku. Moga one byc opcjonalnie liczone za pomoca pewnych obliczen z udzialem np. liczby żołnierzy, szpiegów itp.
Cytat
- usr_id
- usr_login
- usr_pass
- usr_nick
- usr_avatar
- usr_alliance_id
- usr_level
- usr_reg_date
- usr_gold
- usr_offence
- usr_diffence
- usr_experience
- usr_turns



Tabela walk
Takie pola pozwola na utworzenie loga aktualnego na czas walki. Dzieki temu dane nie zmieniaja sie z postepem uzytkownika. Powoduje to jednak wieksze obciazenie bazy.

Cytat
- war_id
- war_attacker_id
- war_defender_id
- war_attacker_gold
- war_defender_gold
- war_attacker_exp
- war_defender_exp
- war_attacker_level
- war_defender_level


Tabela przymierzy
Standardowa tabela z id grupy, jej nazwa i krotkim opsiem. Przydaje sie takze data zalozenia owej grupy oraz owner
Cytat
- ally_id
- ally_name
- ally_owner_id
- ally_description
- ally_create_date


To tylko podstawy. Pozostaje ci (na poczatku np. na kartce) zapisac wszystkie obliczenia. Skad bedziesz bral poszczegolne wspolczynniki, z czego obliczal zadane obrazenia itp. O takich rzeczach jak panel administracyjny, system wymiany wiadomosci (iMsg) juz nie wspominam. Powyzszy system nie uwzglednia ras gdyz nie sprecyzowales swojego pytania smile.gif

Ten post edytował kAzu^ 24.06.2004, 01:04:48
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 20.08.2025 - 06:37