![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 642 Pomógł: 2 Dołączył: 9.03.2006 Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
Witam,
Chcę w swojej grze zrobić opcję zdobywania przedmiotów. Zależy mi aby każdy przedmiot był inny poprzez nazwę oraz zadawane obrażenia. Wyjaśnię o co mi chodzi: nazwa1 smoczy trujący jadowity zdradziecki hipnotyczny nazwa2 rewolwer pistolet karabin I chcę zrobić aby przy zdobywaniu przedmiotu nazwa była losowana. Czyli jeden gracz dostanie smoczy pistolet a drugi hipnotyczny karabin. tylko teraz pytanie jak to rozwiązać. Myślałem o użyciu po prostu 2 baz danych z tymi nazwami. Przy zdobywaniu będzie losowana nazwa a następnie broń będzie dodawana do bazy 3, gdzie będzie przypisana konkretnemu graczowi. Ale pytanie czy takie rozwiązanie będzie optymalne? Czy może zrobić to w jakiś inny sposób? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 654 Pomógł: 121 Dołączył: 27.10.2007 Skąd: Poznań, Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Myślałem o użyciu po prostu 2 baz danych z tymi nazwami Rozumiem, iż masz na myśli 2 tabele w bazie... Co do rozwiązania to można by to rozwiązać następująco:
Dzięki takiej strukturze w prosty sposób możesz pobrać nazwę danej broni gracza. Ponadto jeśli rozszerzysz tabele z typami i modyfikatorami o jakąś wartość obrażeń to szybko też zróżnicujesz obrażenia zadawane przez każdą broń Pozdrawiam -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 04:09 |