![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 13.04.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam forumowiczow
Poszukuje czegos, co nadawaloby pod system komunikacji z klientami. Cos pomiedzy B2B, helpdeskiem, a CMSem Nie musi byc to rozwiazanie darmowe (chociaz takie bym chetnie przetestowal), ale jako ze prowadze maly biznes, nie wchodza w gre jakies korporacyjne, drogie rozwiazania. Zdefiniowalem zakres obslugi przez taki portal - ma to byc po prostu rozszerzenie mojego obecnego systemu na zewnatrz - zeby klient mogl sobie sprawdzic wlasne rzeczy lub zrobic proste zgloszenia, bez potrzeby dzwonienia. Zakres podstawowy (czyli to, co byc musi): - zakres informacji przekazywanych DO klienta: informacje o zamowieniach, fakturach, platnosciach, serwisach, zgloszeniach problemow i dodatkowe informacje statyczne (dla wszystkich albo dla pojedynczego klienta), baza wiedzy i FAQ z wyszukiwarka - zakres informacji przekazywanych OD klienta: formularz zgloszenia serwisowego, zgloszenie problemow - wlasne wzory formularzy, omze byc przekazywane do mnie zwyklym emailem, bedzie to magazynowane u mnie w systemie lokalnym. - musi to byc w miare bezpieczne, nie chce przeginac z security, ale wolalbym zeby to nie bylo oparte na serwisach uznawanych powszechnie za dziurawe... - system nie wysyla zadnych emaili do klientow - to robie ja z poziomu swojego systemu obslugi... co najwyzej - ja zakladam konta swoich klientow i wysylam im informacje o mozliwosci logowania.. ewentualnie rejestracja automatyczna ze mna podsrodku, jako akceptujacym (czyli zamkniety system). - ja wlasnymi metodami wrzucam informacje do systemu (albo w postaci plikow html/xml gotowych do wyswietlenia, albo w postaci wpisow w bazie danych i zdefiniowanym raportem) Zakres dodatkowy: - pewien wyjatek od zamknietego systemu - mozliwosc sprawdzenia konkretnego zgloszenia lub serwisu za pomoca hasla jednorazowego (bez potrzeby logowania/rejestracji)... Cos jak sprawdzenie statusu wysylki w firmach spedycyjnych - forum - newsletter (jedyny wyjatek, kiedy taki system moze wysylac emaile do klientow). Zakres klientow - kilkaset firm. Nie wiem, czy sa na rynku jakies rozwiazania, ktore moznaby zaadaptowac (nie wiem, czy zwykly drupal/joomla/wordpress sprosta), czy tez trzebaby taki system zbudowac od zera.. Na wszelki wypadek juz sie ucze frameworka ignition ![]() Pozdrawiam Michal |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 1 224 Pomógł: 40 Dołączył: 6.07.2004 Skąd: Wuppertal Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Oj obawiam się że z takimi wymaganiami będziesz musiał szukać dedykowanego rozwiązania.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 13.04.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A moge prosic o dodatkowe pomocne informacje?
Mnie sie wydawalo, ze tak duzo nie wymagam (moze ten pierwszy punkt w dodatkowych warunkach jest trudniejszy, ale moge z niego zrezygnowac)... ot taki frontendowy system dla klientow, ktory zasilany jest z mojego systemu. Z mojego punktu widzenia ten system OnLine to wyglada jak zwyczajny mix CMS (tresci do wszystkich) i B2B (tresci indywidualne dla konkretnych userow - zakladki moje zamowienia, moje faktury, moje serwisy, itp) Do tego tresci sa albo pobierane z bazy, albo pobierane ze statycznych podstron (xml/html), ktore wygeneruje na zewnatrz i wrzuce tylko po FTP lub bezposrednio do bazy (z pominieciem tego systemu - dostosuje sie wlascwie do kazdej struktury... Do musze miec jakies formularze, ktore pomoga dodac nowe wpisy do niektorych sekcji, ale te wpisy i tak musza isc najpierw do mojego wewnetrznego systemu, dopiero potem moga isc do systemu OnLine - wiec de facto moga byc nawet wysylane emailem. Niestety z php juz dawno nie pracowalem (i znam go tylko "amatorsko", popelnilem pare projektow, ale nie jestem z nich specjalnie dumny), ale jesli trzeba - naumiem sie frameworka i machne cos takiego... tylko w takiej sytuacji jest zawsze pytanie o bezpieczenstwo aplikacji i czas realizacji... daltego wolalbym cos gotowego, w miare sprawdzonego, na ktorym moglbym oprzec przynajmniej czesc tych zalozen i jednoczesnie na tyle otwartego, ze moznaby dodac swoje wlasne pomysly... Ewentualnie moge zlecic ekspertom droga kupna dolozenie modulow wg mojego widzimisie ![]() Pozdrawam |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 146 Pomógł: 0 Dołączył: 9.03.2006 Skąd: Columbus Georgia Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czesc,
SowaCms ( www.sowacms.com ) posiada mozliwosci, te ktore wymagasz. Oczywiscie nie posiada wszystkich modulow, ktore opisujesz (mozna je latwo dodac) ale je zorientowna na komunikacje z klientami i obsluge "business process" z nim. SowaCms jest unikalna wsrod CMS-ow poniewaz pozwala budowac wokol "web site - process and communication with customers". Ten post edytował 60156 19.04.2011, 01:51:53 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 13.08.2025 - 22:48 |