![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 20.03.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Zakładam serwis pośredniczący w sprzedaży usług. Sklep, który dostarcza usługi korzysta z serwisu Dotpay. Jako, że jestem pośrednikiem w sprzedaży chciałbym aby płatności szły bezpośrednio na konto Dotpay sklepu, a po dokonaniu transakcji klient powrócił do mojego serwisu pośredniczącego w sprzedaży. Przeglądnąłem dokumentację techniczną oraz jak od strony klienta wygląda integracja sklepu i Dotpay i oto co zauważyłem. Zdefiniowany jest parametr URLC, który odnosi się do miejsca gdzie Dotpay wysyła dane o statusie realizacji płatności. Zdefiniowany jest również parametr typ=0 czyli wg dokumentacji po dokonaniu zapłaty powinien pojawić się przycisk, który ma przekierowywać klienta do strony podanej jako parametr URL. No i tutaj jest problem ponieważ parametr URL jest pusty, a mimo tego Dotpay po zakończeniu transakcji przekierowuje klienta na stronę sklepu. Niestety w dokumentacji nie ma żadnej informacji o tym co się dzieje gdy URL jest puste. Chciałbym się więc zapytać kogoś kto posiada konto Dotpay lub ma doświadczenie w integracji tego systemu z jakimiś serwisami jak wygląda sprawa przekierowywania na serwis inny niż serwis właściciela konta - czy jest możliwość blokady takich przekierowań ? Albo może jeśli w panelu Dotpay jest pole mówiące o domyślnym adresie przekierowania to wtedy nie ma możliwości podania własnego URL ? W skrócie: Chcę aby adres URLC odnosił się do serwisu odbiorcy płatności a parametr URL (odpowiedzialny za przekierowanie użytkownika) odnosił się do mojego serwisu. Niestety koszt zakupu takiej usługi jest dosyć znaczny więc nie chcę na tym etapie wyrzucać kasy na testy. Z góry dziękuję za odpowiedź. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 18.07.2025 - 02:22 |