![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 352 Pomógł: 9 Dołączył: 16.09.2005 Skąd: Rybnik Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat 01 var zmienna = "37"; 02 zmienna = zmienna + 1 //zwróci "371" 03 zmienna = zmienna - 1 //zwróci 36 04 zmienna++ //zwróci 38 05 zmienna-- //zwróci 36 Witam.np w przykładzie numer 02 była suma 38?. Przykładem, w sensie zmienna = zmienna +22 zeby nie było 3722 tylko 59?? Ten post edytował _Martin_ 13.11.2010, 19:37:51 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 812 Pomógł: 117 Dołączył: 2.12.2008 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 352 Pomógł: 9 Dołączył: 16.09.2005 Skąd: Rybnik Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Aby się dodały liczby w wyliczeniach proszę:
Kod var mousePointx = (myPlayer.actualPosition.x); var zmienna = 40; mousePointx=mousePointx+zmienna; Gdzie mousePointx to 20 i zamiast 60 robi mi się liczba 4020 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Nie wiem czy dobrym rozwiazaniem bedzie dodawanie przed kazda liczba "parseInt" (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) Ten post edytował _Martin_ 13.11.2010, 23:38:40 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 812 Pomógł: 117 Dołączył: 2.12.2008 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Kod var mousePointx = parseInt(myPlayer.actualPosition.x); var zmienna = 40; mousePointx=mousePointx+zmienna; |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 182 Pomógł: 115 Dołączył: 4.03.2009 Skąd: Myszków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem o takiej właściwości JS. Kto był na tyle inteligentny, żeby coś takiego wymyślić (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 350 Pomógł: 512 Dołączył: 4.01.2009 Skąd: Wrocław / Świdnica Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Bez przesady - jest to w miarę logiczne. Pobierając wartość np. z inputa pobierasz tekst, więc JS traktuje to jako tekst. Możesz użyć też kilka sztuczek zamiast parseInt np.
-> zmienna -- 10; -> ~~zmienna + 10; //~-> negacja bitowa i kilka innych (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 182 Pomógł: 115 Dołączył: 4.03.2009 Skąd: Myszków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Owszem, ale od początku uczy się człowieka, że + to znak dodawania, a tu trafiasz na coś takiego. Mogli inny operator do łączenia łańcuchów wprowadzić.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 812 Pomógł: 117 Dołączył: 2.12.2008 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Owszem, ale od początku uczy się człowieka, że + to znak dodawania, a tu trafiasz na coś takiego. Mogli inny operator do łączenia łańcuchów wprowadzić. W takim razie polecam lekturę -> http://www.google.pl/search?hl=pl&clie...q=&gs_rfai= |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 340 Pomógł: 542 Dołączył: 15.01.2006 Skąd: Olsztyn/Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
W takim razie polecam lekturę -> http://www.google.pl/search?hl=pl&clie...q=&gs_rfai= A który z linków trzeba przeczytać (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 812 Pomógł: 117 Dołączył: 2.12.2008 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
A który z linków trzeba przeczytać (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) Pomyłka, miał być ten link -> http://www.google.pl/search?hl=pl&clie...q=&gs_rfai= Ten post edytował flashdev 14.11.2010, 18:30:38 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 18:55 |