Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 695 Pomógł: 65 Dołączył: 27.07.2009 Skąd: Y Ostrzeżenie: (0%)
|
dzień dobry , posiadam 'grę' internetowa i w niej gracze mogą ulepszać swoje przedmioty , szanse na ulepszenie teoretycznie powinny wynosić 90% a w praktyce to działa na zasadzie
wydaje mi się że tak naprawdę szanse nie wynoszą 90% dlatego wpadłem na pomysł aby: Losowanych było 10 różnych liczb z przedziału od 1 do 100 Następnie losowana jest jedna liczba z przedziału od 1 do 100 i jeśli ta jedna liczba jest równa którejś z tych 10 wcześniej losowanych to przedmiot ulega zniszczeniu , jeśli nie zostaje ulepszony . co ty o tym sądzicie (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) może w jakiś inny sposób lepiej to zrobić lub zostawić tak jak teraz jest (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) z góry dziękuje za pomoc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
|
Ulysess [PHP]Losowa liczb 1.09.2010, 16:30:26
bastard13 możesz zrobić też tak:
[PHP] pobierz, plaintext $z... 1.09.2010, 16:40:21
Ulysess wszystko fajnie tylko zapomniałem dodać.. są 4 typ... 1.09.2010, 16:42:12
bastard13 to wrzuć to wszystko w ifa: if(konto==xx || konto=... 1.09.2010, 16:46:22
Noidea [PHP] pobierz, plaintext $los = mt_rand( 1, 10... 1.09.2010, 16:47:06
Ulysess hmm nie rozumiem , mógłbyś to bardziej rozwinąć t... 1.09.2010, 16:48:54
Noidea Rozwinięcie:
[PHP] pobierz, plaintext $szanse = ar... 1.09.2010, 16:55:55
Quantum Cytattwój wyżej przykład jest dobry bo jest równa ... 1.09.2010, 16:59:07
Ulysess dałem tylko część kodu i zdaje sobie sprawę że dla... 1.09.2010, 17:29:18
Kaffiuri Cytat(Ulysess @ 1.09.2010, 18:29:18 )... 1.09.2010, 17:51:13 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 22.12.2025 - 17:17 |