Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Problem z Dotpay.pl
kilas88
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 305
Pomógł: 25
Dołączył: 27.01.2007

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,

Pewnie niektórzy korzystają na swoich stronach z systemów płatności, w tym dotpay.pl, dlatego mam "mały" problemik. Otóż współpracuję z nimi ponad rok i trochę też zarabiam na Premium SMS. Dzisiaj jednak zalogowałem się i okazało się, że nie ma żadnych danych historycznych (zrealizowanych wypłat, pieniędzy z zeszłego miesiąca, które pod koniec tego miesiąca powinny wpłynąć mi na konto).

I teraz pytanie, czy miał/ma ktoś podobny problem? Może to jakaś ich wewnętrzna awaria, problemy z bazą danych? Dodam, że nie dostałem kompletnie żadnej informacji - nic. Konto też nie zostało zablokowane, wszystko pięknie - tylko bez moich pieniędzy. Obecnie mam tylko zgromadzonych kilka groszaków zarobionych dzisiaj, od czasu tajemniczego zniknięcia.

Z góry dziękuję za jakieś informacje.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 8)
kwiateusz
post
Post #2


Admin Techniczny


Grupa: Administratorzy
Postów: 2 071
Pomógł: 93
Dołączył: 5.07.2005
Skąd: Olsztyn




z tego co ja wiem to oni maja swoj wlasny helpdesk, nawet infolinie... ciezko tam zadzwonic/napisac o wyjaśnienie? sadze że zajęłoby to tyle samo jak nie mniej czasu niz pisanie tu, a odpowieź byłaby bardziej wiarygodna (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post
kilas88
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 305
Pomógł: 25
Dołączył: 27.01.2007

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(kwiateusz @ 18.07.2010, 23:09:25 ) *
z tego co ja wiem to oni maja swoj wlasny helpdesk, nawet infolinie... ciezko tam zadzwonic/napisac o wyjaśnienie? sadze że zajęłoby to tyle samo jak nie mniej czasu niz pisanie tu, a odpowieź byłaby bardziej wiarygodna (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Napisałem i czekam, mamy weekend. Dlatego chciałem się upewnić czy tylko mnie to spotkało (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Z takimi dużymi firmami jest tak, że nieczęsto się dostaje odpowiedzi na maila, czasem po kilku(nastu) dniach. Jutro zadzwonię. Dziękuję za odpowiedź.
Go to the top of the page
+Quote Post
tommi1515
post
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 0
Pomógł: 1
Dołączył: 18.07.2010

Ostrzeżenie: (0%)
-----


wszyscy tak maja (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) i troche sie denerwuje (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post
kilas88
post
Post #5





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 305
Pomógł: 25
Dołączył: 27.01.2007

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(tommi1515 @ 18.07.2010, 23:27:50 ) *
wszyscy tak maja (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) i troche sie denerwuje (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)

Taka odpowiedź bardzo mnie cieszy (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) W kupie raźniej.
Go to the top of the page
+Quote Post
dft87
post
Post #6





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1
Pomógł: 0
Dołączył: 30.09.2009

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,

ja mam podobnie, skasowała mi się cała historia do dzisiejszego dnia, na szczęście mam system który robi mi automatycznie kopie zapasowe zawierające wszystkie dane jakie dotpay mi przekazuje. Myślę że to tylko awaria jednego z serwerów i za kilka dni wszystko wróci do normy. Gdy ktoś dostanie odpowiedź od dotpay to proszę o informację w temacie, ja również do nich napisałem i czekam, myślę że jutro już będę coś wiedział.

Pozdrawiam Dawid
Go to the top of the page
+Quote Post
kilas88
post
Post #7





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 305
Pomógł: 25
Dołączył: 27.01.2007

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Dostałem odpowiedź. Do najpóźniej dnia jutrzejszego wszystko będzie naprawione.

Ten post edytował kilas88 19.07.2010, 14:31:32
Go to the top of the page
+Quote Post
melma.pl
post
Post #8





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 3
Pomógł: 0
Dołączył: 4.11.2010

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Podobna awaria była w październiku, oraz ostatnią którą zauważyłem od 19 grudnia. Szkoda tylko, że o wszystkim człowiek dowiaduje się od użytkowników, którzy po wysłaniu SMS'ów, wysyłają zapytania na temat braku odesłania im kodów. Powoli zaczyna to być uciążliwe (nie tyle przejściowy brak widoczności wpłat i historii rachunków, co świecenie oczami przed klientami) i zastanawiam się nad opuszczeniem Dotpay'a.
Go to the top of the page
+Quote Post
kilas88
post
Post #9





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 305
Pomógł: 25
Dołączył: 27.01.2007

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Zdecydowanie też opuszczam Dotpay.pl - od ostatnich kilku dni są kłopoty z płatnościami (klient się odwraca + zerowe dochody). Poza tym brak historii co kilka dni od kilku miesięcy - żenujące. Jestem w trakcie pisania i wdrażania modułu do kilku serwisów i już nie mogę się doczekać zmiany tego badziewia - dotpay.pl.
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 24.08.2025 - 06:09