![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Może ktoś pamięta jak kiedyś przedstawiałem w tym dziale grę a dokładniej jej początki. Można wtedy było jedynie poruszać się, była interakcja z innymi osobami oraz questy. Projekt od tego czasu się już trochę rozwinął i chciałbym, żebyście ocenili co do tej pory jest skończone.
Npc może zlecić nam zadanie, kupić oraz sprzedać przedmioty oraz jak mamy mało życia wyleczyć. Można walczyć z potworkami (tutaj jeszcze bardzo prosty mechanizm bo dopiero co go wprowadzamy). Questy możemy podzielić na wielozadaniowe oraz typowe przedmioty do znalezienia w skrzynkach. Na małych monitorach zalecam poruszanie się numlockami (jeśli występuje scroll), ponieważ poruszanie strzałkami przewija stronę. Jest bardzo dużo niedociągnięć, możliwe że są błędy ale niestety bawię się tym tylko ja oraz okresowo brat., wszystko postaram się szybko poprawiać Otwarty jestem na wszelkie propozycję dotyczące poprawy UI lub grywalności ![]() Aha, gra działa na Facebooku, wiem że niektórym może to nie podchodzić ale wydaje mi się że gra będzie wymagała więcej współpracy, przynajmniej w przyszłości. ![]() PS. Nie rozsyłamy spamu na Facebooka ani nic takiego, po prostu lepiej jak jest już to zintegrowane od początku z nim. Pozdrawiam, Michał Hernas. Edycja: Poza Facebookiem Adres do rejestracji: http://epicknight.com/Epicknight-registerForm/ Adres do logowania: http://epicknight.com/Epicknight-loginForm/ Ten post edytował bim2 30.06.2010, 15:05:55 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 6 072 Pomógł: 861 Dołączył: 10.12.2003 Skąd: Dąbrowa Górnicza ![]() |
Aha, gra działa na Facebooku, wiem że niektórym może to nie podchodzić ale wydaje mi się że gra będzie wymagała więcej współpracy, przynajmniej w przyszłości. No ale mógłbyś ją wystawić też gdzieś indziej, szczególnie jeśli dajesz ją na forum do oceny. Cytat Zarejestruj się na Facebooku, aby korzystać z aplikacji EpicKnight. Nie mam tam konta, rejestrować się nie mam zamiaru, a szkoda, bo z tego co pamiętam (z filmików) to gierka zapowiadała się bardzo ciekawie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No to w takim razie dopisze jakies zew. logowanie.
Poza Facebookiem Adres do rejestracji: http://epicknight.com/Epicknight-registerForm/ Adres do logowania: http://epicknight.com/Epicknight-loginForm/ Ten post edytował bim2 30.06.2010, 15:05:40 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Nieautoryzowani Postów: 2 249 Pomógł: 305 Dołączył: 2.10.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No to w takim razie dopisze jakies zew. logowanie. Dopisz, dopisz bo też chętnie zobaczę! ![]() Moim zdaniem, tworzenie czegoś co jest zależne od posiadania konta na jakimś portalu nie jest najlepszym rozwiązaniem, musi być możliwość zakładania konta poza tym serwisem. -------------------- Google knows the answer...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak, tylko że w grze występować będzie system sprzymierzeńców, taka auto reklama. Zaproś n przyjaciół to masz bonusy. Widocznie dla pozafacebookowych konta będziemy musieli dopisać jakąś wysyłkę emaili
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 869 Pomógł: 53 Dołączył: 20.10.2003 Skąd: Przeworsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Połączenie gry z fb jest chyba najlepszym wejściem na start, ale jeszcze dużo pracy, żeby gra stała się użyteczna. Na razie cieszy jako ciekawostka, interesuje (głównie programistów), ale nie jest atrakcyjna dla gracza.
Denerwuje malutki świat (wymiary dobre na komórkę), powolne działanie i wczytywanie się mapy podczas przemieszczania się. Brakuje płynnych animacji. Szkoda, że dymki z czata nie pojawiają się obok postaci, a w osobnym boxie, który zasłania ekran świata. Boję się, czy serwer wytrzyma naporu większej ilości użytkowników online. Jeżeli gra stanie się bardziej użyteczna i atrakcyjna to z pewnością będzie to miły dodatek do fb. ![]() PS Myślałeś nad zastosowaniem canvas-a? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak, dużo jeszcze pracy przede mną, ale dużo także powstała od ostatniej wersji
![]() Świat malutki, ale z możliwością rozbudowy. Wgrana mapa jest tylko pokazową, quest, npc i potworki także. Edytor mapy jest gotowy, questów w skrzynkach także, edytor npc i zadań właśnie się pisze. :] Czy wytrzyma? Nie mam pojęcia. Całość działa przy użyciu memcache także mam nadzieję, że jakoś się uda. Zresztą mamy nadzieję może rozbić to na kilka podświatów jakby. Tzn, mapa jest ciągła, nie trzeba klikać żeby gdzieś przejść (nie reloaduje strony z nową mapka tylko w biegu je czyta). Jeśli okaże się że serwer wytrzyma tylko powiedzmy 100 graczy, stworzymy takie "portale" które faktycznie przeniosą nas na inny serwer z inną mapą ale dla nas będzie to wyglądało jak zmiana lokacji. Co do chatu świetny pomysł i postaram się go jak najszybciej wprowadzić ![]() Czemu powolne działanie? I gdzie zauważyłeś brak płynnych animacji? ![]() PS. Co do canvas. Gra jest już na takim etapie, ze praktycznie musiałbym ją przepisać od nowa na co nie mam czasu i sił. Ten post edytował bim2 30.06.2010, 21:34:13 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 869 Pomógł: 53 Dołączył: 20.10.2003 Skąd: Przeworsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czemu powolne działanie? I gdzie zauważyłeś brak płynnych animacji? Często podczas przemieszczania się postać staje na kilka milisekund. Głównie chodzi o brak dynamiki. Bohaterowie chodzą IMHO w żółwim tempie.![]() PS. Co do canvas. Gra jest już na takim etapie, ze praktycznie musiałbym ją przepisać od nowa na co nie mam czasu i sił. Rozumiem, ale w przyszłości możesz natrafić jeszcze na wiele problemów, a ten nowy obiekt daje wiele możliwości. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 1 202 Pomógł: 117 Dołączył: 13.04.2007 Skąd: 127.0.0.1 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
@bim2 jesteś mega Świr
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
@bim2 jesteś mega Świr ![]() Dziękować. ![]() Co do chatu, zastanawiam się, bo zależy mi żeby wszyscy na całym świecie mogli ze sobą gadać. Nie tylko ci co są obok. Można oczywiście rozdzielić w takim razie to na Chat Globalny oraz input do rozmowy z bliskimi osobami ![]() Edycja: Zwiększyłem prędkość chodzenia, jest lepiej ale za to mogą pojawić się lagi w widzeniu innych graczy. Co do Canvas, na razie mnie nie przekonuje: http://srodek.info/blog/328/obsluga-klawia...raz-licznik-fps Przykład z tego wpisu na FF generuje mi 10fps ![]() Ten post edytował bim2 30.06.2010, 23:24:45 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 450 Pomógł: 84 Dołączył: 27.11.2008 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
jestem pod wrażeniem, gratuluje
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 162 Pomógł: 12 Dołączył: 20.12.2009 Skąd: Siedlce Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Popraw kolizje bo mi na google chrome potworki wchodzą jeden na drugiego.
Gra bardzo mi się podoba, chciałem zrobić coś podobnego ale to ponad moje umiejętności ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 589 Pomógł: 91 Dołączył: 22.05.2008 Skąd: Gliwice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ładne, fajne, zajebiste
![]() Zastanawia mnie, że zdarzyło mi się iść i przez chwilę zamiast mapy mam wszystko takie brązowe, oczywiście jakieś lagi na necie/serwie i nie zdążyło mi wczytać mapy. Tylko zastanawia mnie dlaczego wszystko miałem brązowe. Widzę, że mapa normalna - kafelkowa, więc takie niewczytanie mapy jest możliwe na krańcach w tą stronę gdzie się poruszamy, prawda? Bo resztę obrazków mamy już w cache`u... Zamień jQuery na najnowszą wersje, zawsze to jakiś zastrzyk szybkości, niewielkiej ale zawsze ![]() Cytat Co do Canvas, na razie mnie nie przekonuje: http://srodek.info/blog/328/obsluga-klawia...raz-licznik-fps Przykład z tego wpisu na FF generuje mi 10fps Ja mam średnio ~60fps. Również jestem za canvasem, będzie prościej pisać. Edit Bo teraz zauważyłem, że można klikać. Na canvas`ie tego nie wykonasz lub będzie to trudne. Z tego też powodu zrezygnowałem z canvas`a w mojej gierce. Ten post edytował #luq 1.07.2010, 10:09:25 -------------------- Moja gra - scraby.io
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 389 Pomógł: 69 Dołączył: 26.04.2010 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Gra super, jesli ja poprawisz i bedzie gralo sporo osob, to i ja wejde od czasu do czasu pograc.
Popraw skrzynki, z ktorych dostaje sie darmowe itemy, bo jak narazie to mozna w nie klikac i klikac i za kazdym razem mam item ![]() No i doczepil bym sie jeszcze do systemu walki, a konkretnie do sposobu w jaki "wypadaja" itemy z przeciwnika - fajnie by bylo gdybys to zrobil tak jak w WOWie, ze po smierci potworaka otwiera sie cialo, w ktorym sa przedmioty, albo sposob mniej wymagajacy - przedmioty spadaja na ziemie ![]() Poza tym jak klikam na jedna ze skrzynek mam napis "Quest Error" - komunikat malo konkretny, bo nie wiadomo czy cos sie sypnelo i jest jakis blad, czy moze poprostu nie mam zaczetego danego questa. Jak dla mnie gra fajna, jesli poprawisz to co napisalem + to co inni napisali i do tego przyspieszysz ja nieco to bedzie SUPER. Gratuluje pomyslu i wykonania. EDIT: Dodam jeszcze ze jestem mile zaskoczony zurzuciem zasobow dla tej gierki, przy niektorych flash'owkach wentylator w moim laptopie szaleje, a tutaj cisza ![]() EDIT2: Jak narazie nie spotkalem zywej duszy, a szkoda, bo jestem ciekaw jak wyglada sprawa lagow ![]() Ten post edytował kapuch 1.07.2010, 10:42:02 -------------------- Nie chce "Pomógł", aktualna ilość (69) w pełni mnie satysfakcjonuje :)
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 575 Pomógł: 299 Dołączył: 26.03.2009 Ostrzeżenie: (20%) ![]() ![]() |
Popraw kolizje bo mi na google chrome potworki wchodzą jeden na drugiego. Na firefox też tak mam. Gra fajnie Ci wyszła ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Czy atakowanie potwora, który jest od ciebie kilka kratek dalej nie jest błędem ? Tak to błąd. Nie wykrywam jeszcze odległości od potworka bo zastanawiam się jak to rozwiązać. Sprawa wygląda tak, że serwer losuje gdzie ma wrzucić potworki na mapie, ale chodzenie załatwia już js. Więc w js dam ograniczenie a praktycznie to wystarczy wejść na obszar respa i wywołać daną akcję (otworzyć url). Co do kolizji, nie pomyślałem o tym, żeby potworki nie mogły na siebie wchodzić, poprawi się. Co do wczytywania mapy. Mapa jest robiona jako background np. url(map11-12.gif); Jedna mapa to kilka kratek, nie ma tak ze doczytuje te kratki z boków bo przeglądarka nie wyrabiała kiedy dla osobnych divów wczytywałem kratki. To była masakra. Spróbuję wymusić cache na przeglądarkach, bo narazie liczyłem na samodzielność ich. Cytat Poza tym jak klikam na jedna ze skrzynek mam napis "Quest Error" - komunikat malo konkretny, bo nie wiadomo czy cos sie sypnelo i jest jakis blad, czy moze poprostu nie mam zaczetego danego questa. Quest Error znaczy, że skrzynka questowa stoi na mapie (id ustawiane w confingach lub jaku uniqueId na mapie) a nie ma przypisanego questa. W sumie to wystarczy jak będę pisał tutaj nie ma niczego lub coś w tym stylu. Co do zaczynania questów, u mnie działa to na zasadzie eventów. Otwierasz skrzynke z questem o id 2 to dostajesz event 22 (1 cyfra to identyfikator). Npc ma w bazie pole jakie eventy potrzeba żeby móc wybrać daną rozmowę. Dlatego można iść zerwać gałązkę życia a później rozmawiać z npc. Niedługo pojawi się Quest Book ![]() Edycja: http://epicknight.com/awe-editor.rar - jeśli ktoś chce zobaczyć edytor map ![]() Edycja 2: Questy poprawione, po informacji że wykonałeś questa brakło return; ![]() ![]() Ten post edytował bim2 1.07.2010, 11:31:02 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Gra super, jesli ja poprawisz i bedzie gralo sporo osob, to i ja wejde od czasu do czasu pograc. Popraw skrzynki, z ktorych dostaje sie darmowe itemy, bo jak narazie to mozna w nie klikac i klikac i za kazdym razem mam item ![]() No i doczepil bym sie jeszcze do systemu walki, a konkretnie do sposobu w jaki "wypadaja" itemy z przeciwnika - fajnie by bylo gdybys to zrobil tak jak w WOWie, ze po smierci potworaka otwiera sie cialo, w ktorym sa przedmioty, albo sposob mniej wymagajacy - przedmioty spadaja na ziemie ![]() Poza tym jak klikam na jedna ze skrzynek mam napis "Quest Error" - komunikat malo konkretny, bo nie wiadomo czy cos sie sypnelo i jest jakis blad, czy moze poprostu nie mam zaczetego danego questa. Jak dla mnie gra fajna, jesli poprawisz to co napisalem + to co inni napisali i do tego przyspieszysz ja nieco to bedzie SUPER. Gratuluje pomyslu i wykonania. EDIT: Dodam jeszcze ze jestem mile zaskoczony zurzuciem zasobow dla tej gierki, przy niektorych flash'owkach wentylator w moim laptopie szaleje, a tutaj cisza ![]() EDIT2: Jak narazie nie spotkalem zywej duszy, a szkoda, bo jestem ciekaw jak wyglada sprawa lagow ![]() Może dlatego że to nie jest we flashu pisane? ![]() @topic Nawet fajne, poprawisz te błędy i będzie dobrze. Rozmiar - to trzeba zmienić bo źle się gra... Ilość żądań do serwera akurat mnie przeraża... @edit Fajny edytor map ;p wszystko jest bardzo podobne do Tibii - tylko mi się tak wydaje? ![]() Ten post edytował fifi209 1.07.2010, 11:29:38 -------------------- Zainteresowania: C#, PHP, JS, SQL, AJAX, XML, C dla AVR
Chętnie pomogę, lecz zanim napiszesz: Wujek Google , Manual PHP |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Może dlatego że to nie jest we flashu pisane? ![]() @topic Nawet fajne, poprawisz te błędy i będzie dobrze. Rozmiar - to trzeba zmienić bo źle się gra... Ilość żądań do serwera akurat mnie przeraża... @edit Fajny edytor map ;p wszystko jest bardzo podobne do Tibii - tylko mi się tak wydaje? ![]() Może przez to, że dużo grałem w Tibię, ale takze dużo czerpie z WoWa (np system sprzedaży przedmiotów albo npckowie). Przyznam się, że sprity są zapożyczone z Tibia Me (dla komórek), dlatego że nie mamy jeszcze grafika. Na szczęście osoba która wspomaga mnie finansowo w tym projekcie obiecała zamówić sprity jak tylko gra będzie już na ukończeniu. Inne osoby można widzieć, zobaczyć można jak się poruszają plus jest prywatny chat (trochę brzydki bo nie miałem czasu). Kiedyś na początku projektu działała wymiana przedmiotów między graczami, niestety już nie działa a kod z tego mam tak zagmatwany (sprzed 2 lat), że od nowa będę pisał. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 450 Pomógł: 84 Dołączył: 27.11.2008 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
co do ilości żądań, ich ilość rzeczywiście szokuje.. jak to widzisz przy większej liczbie graczy ? aktualnie 4 żadąnia ajax-owe /s. na jednego gracza to zabójcza dawka, pomnożyć przez 100 graczy, o których pisałeś..
![]() Ten post edytował Quantum 1.07.2010, 11:49:40 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 4 069 Pomógł: 497 Dołączył: 11.05.2007 Skąd: Warszawa ![]() |
mam ff.3.6.6 :
gdy klikam na kolesia stojącego na drodze pojawia mi się chmurka z linkami , linków nie da się kliknąć bo chmurka lata za kursorem ... gdy dochodzę do skrzyni na wysepce (nie ta pierwsza z zbroją) dostaje info quest error - wiele mi to mówi... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 06:00 |