![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Mam pewien problem z dostępem do swojego konta e-mail w serwisie o2.pl. Dodam, że konto to posiadam blisko 10 lat w tym serwisie - do tego konta mam przypisany bank, USOS, dotpay.pl, platnosci.pl, GoldenLine, nk.pl, Facebook i wszystko inne. Otóż jak zwykle rano usiadłem do komputera i standardowa, pierwsza czynność - sprawdzenie poczty e-mail. Zamiast normalnego zalogowania do skrzynki przywitała mnie sympatyczna wiadomość: ![]() Oczywiście napisałem do nich w celu wyjaśnienia sprawy. W odpowiedzi otrzymałem informację o konieczności przesłania kopii dokumentu osobistego wraz z wnioskiem o zmianę hasła. W uprzejmej odpowiedzi również dostałem jakieś bzdury o zmianie hasła, choć problem tego nie dotyczył. Czy ktoś spotkał się kiedykolwiek z podobnym problemem? Nie bardzo wiem czy powinienem wysyłać swoje prawdziwe dane, skoro nie jest to konieczne do prowadzenia konta w serwisie o2.pl. Proszę o jakieś porady, trochę mnie to dręczy. Ten post edytował kilas88 28.06.2010, 13:44:25 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 17:08 |