Witam, mam prośbę. Potrzebuję wykonać prosty quiz, oparłem się na html'u wykorzystując znaleziony kod:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1250"> <meta name="generator" content="PSPad editor, www.pspad.com"> body, td {
font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13px;
}
a {text-decoration:underline;}
a:hover {color:#3333cc;}
<form action="index.php" method="post"><input type="hidden" name="wyniki" value="1" /><p><b>1. "Spam" to określenie:
</b><br><input type=radio name="f[0]" value="1" />masowej wysyłki listów reklamowych do osób, które na taką wysyłkę nie wyraziły zgody
<br /><input type=radio name="f[0]" value="2" />nowej formy bannerów reklamowych we Flashu
<br /><input type=radio name="f[0]" value="4" />średniej długości kontaktu z bannerem przez jednego klienta
<br /><input type=radio name="f[0]" value="3" />ilości reklam, jakie serwis jest w stanie wyemitować w ciągu miesiąca
<br /><p><b>2. Najpopularniejszym rozmiarem bannera na świecie jest:
</b><br><input type=radio name="f[1]" value="4" />500x75 pikseli
<br /><input type=radio name="f[1]" value="3" />200x50 pikseli
<br /><input type=radio name="f[1]" value="1" />468x60 pikseli
<br /><input type=radio name="f[1]" value="2" />400x50 pikseli
<br /><p><b>3. Wskaźnik CPU (Cost Per User) to:
</b><br><input type=radio name="f[2]" value="4" />koszt, jaki ponosi użytkownik klikając w reklamy
<br /><input type=radio name="f[2]" value="2" />koszt utraty użytkownika
<br /><input type=radio name="f[2]" value="3" />koszt, jaki ponosi użytkownik oglądając reklamy
<br /><input type=radio name="f[2]" value="1" />koszt pozyskania jednego nowego użytkownika
<br /><p><b>4. Ad Server to narzędzie, które służy do:
</b><br><input type=radio name="f[3]" value="3" />wysyłania milionów listów reklamowych
<br /><input type=radio name="f[3]" value="2" />produkcji bannerów reklamowych
<br /><input type=radio name="f[3]" value="4" />rozliczania płatności za reklamę w Sieci
<br /><input type=radio name="f[3]" value="1" />emisji reklam na stronach WWW
<br /><p><b>5. Web positioning to działanie mające na celu:
</b><br><input type=radio name="f[4]" value="4" />zaprojektowanie menu strony tak, aby każdy dział serwisu był odwiedzany
<br /><input type=radio name="f[4]" value="3" />zajęcie wysokiej pozycji w sprzedaży usług lub produktów na rynku
<br /><input type=radio name="f[4]" value="1" />osiągnięcie wysokiej pozycji strony w wyszukiwarkach
<br /><input type=radio name="f[4]" value="2" />wypozycjonowanie witryny wśród określonego grona klientów
<br /><p><b>6. Pop-under to forma reklamy, która:
</b><br><input type=radio name="f[5]" value="2" />pokazuje się w osobnym oknie, gdy otwieramy okno przeglądarki
<br /><input type=radio name="f[5]" value="4" />pokazuje się, gdy pobieramy pocztę przez protokół POP
<br /><input type=radio name="f[5]" value="1" />pokazuje się w osobnym oknie, gdy zamykamy okno przeglądarki
<br /><input type=radio name="f[5]" value="3" />umieszczona jest na dolnej warstwie strony DHTML
<br /><p><b>7. Interstitials to reklama, która emitowana jest:
</b><br><input type=radio name="f[6]" value="3" />w programach do pobierania plików z serwerów FTP
<br /><input type=radio name="f[6]" value="1" />jako kilkusekundowy przerywnik w całym oknie przeglądarki
<br /><input type=radio name="f[6]" value="4" />w postaci 3 linijek tekstu dołączanych do listów elektronicznych
<br /><input type=radio name="f[6]" value="2" />na grupach dyskusyjnych i grupach Usenet
<br /><p><b>8. Objętość typowego bannera nie powinna przekraczać:
</b><br><input type=radio name="f[7]" value="1" />15 kb
<br /><input type=radio name="f[7]" value="2" />10 kb
<br /><input type=radio name="f[7]" value="3" />5 kb
<br /><input type=radio name="f[7]" value="4" />25 kb
<br /><p><b>9. Wskaźnik CTR (Click-Through Rate) to:
</b><br><input type=radio name="f[8]" value="4" />liczba kliknięć w ciągu dnia w wybrany banner
<br /><input type=radio name="f[8]" value="1" />stosunek kliknięć w banner do liczby wszystkich jego odsłon
<br /><input type=radio name="f[8]" value="2" />stosunek odsłon wybranego bannera do kliknięć wszystkich bannerów
<br /><input type=radio name="f[8]" value="3" />stosunek kliknięć w banner do liczby kliknięć wszystkich bannerów
<br /><p><b>10. Wskaźnik CPM (Cost Per Mille) oznacza:
</b><br><input type=radio name="f[9]" value="4" />koszt dotarcia do tysiąca odbiorców
<br /><input type=radio name="f[9]" value="3" />cenę tysiąca kliknięć w banner
<br /><input type=radio name="f[9]" value="1" />cenę emisji tysiąca odsłon bannera
<br /><input type=radio name="f[9]" value="2" />cenę emisji miliona odsłon bannera
<br /><center><input type=submit value=" Gotowe! " /></center></form>
wszystko gra, lecz potrzebuję podpiąć do tego plik index.php który sprawdzi mi odpowiedzi. I tu są schody ponieważ nie mam pojęcia jak taki plik php napisać. Proszę was o pomoc w napisaniu takiego pliku, który sprawdzi mi odp. ( taki quiz znajduję się
Tu )
Dzięki mam nadzieję za pomoc